MBA w zakresie Business Administration: Marketing

Informacje ogólne

Opis programu

  • Czas trwania (lata): 1,5 roku
  • Kwalifikacja przyznana: Master of Business Administration
  • Poziom kwalifikacji: stopień magistra (drugi cykl)
  • Język wykładowy: angielski i grecki
  • Tryb studiów: stacjonarny lub niestacjonarny
  • Minimalne punkty ECTS: 90

Profil programu

Program University of Nicosia MBA ma na celu zapewnienie studentom solidne podstawy edukacji biznesowej, pozwalając im stać się skutecznymi menedżerami w dowolnym miejscu w dzisiejszym globalnie konkurencyjnym szybko zmieniającym się środowisku. Program ten ma być wysoce zintegrowany z kontekstem i praktyczny, pozostając blisko rzeczywistej praktyki biznesowej. Aspiruje ona do wspierania studentów w rozwijaniu umiejętności zarządzania i przywództwa, skutecznego działania w środowisku wielokulturowym oraz szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków społecznych, politycznych, prawnych i ekonomicznych.

Dokładniej główne cele programu obejmują:

  1. Wyposażenie studentów we wszystkie niezbędne umiejętności, postawy i podejście do kierowania ich decyzjami jako dyrektorami biznesowymi
  2. Rozwijanie umiejętności uczniów w zakresie radzenia sobie z dzisiejszymi problemami i perspektywami organizacji biznesowych działających w konkurencyjnym świecie
  3. Umożliwienie uczniom rozwoju ich teoretycznych i praktycznych umiejętności i wiedzy
  4. Poprawa rozwoju intelektualnego i dojrzałości absolwentów szkół wyższych
  5. Wspomaganie studentów w analizowaniu, badaniu, badaniu i komponowaniu nowej wiedzy i kompetencji, które zdobędą
  6. Zapewnienie jak największej penetracji każdego przedmiotu badań i wyczerpania pojęciowych akademickich oraz praktycznych konsekwencji.
  7. Zapewnienie niezbędnego poziomu wykształcenia w celu uzyskania specjalistycznej wiedzy i kompetencji oraz wykazanie niezależności umysłowej
  8. Oferowanie wglądu w możliwości zawodowe i nowoczesne organizacje działające w kontekście dzisiejszego konkurencyjnego świata
  9. Dostarczenie uczestniczącym studentom umiejętności niezbędnych do kierowania ich krótko- i długoterminowymi decyzjami
  10. Zapewnienie uczestnikom międzynarodowych szkoleń z zakresu zarządzania, które pozwolą im stać się skutecznymi menedżerami generalnymi w dowolnym miejscu w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku globalnym
  11. Zapewnienie studentom absolwentów poziomu edukacji biznesowej, koncentrując się zarówno na teoriach, jak i badaniach z holistycznego punktu widzenia biznesowego
  12. Zapewnienie uczniom niezbędnych umiejętności, postaw i podejścia do kierowania ich decyzjami jako dyrektorami biznesowymi
  13. Dostarczenie studentom umiejętności radzenia sobie z dzisiejszymi problemami i perspektywami dla organizacji biznesowych działających w konkurencyjnym świecie, z naciskiem na europejskie i międzynarodowe perspektywy biznesowe

Perspektywy rozwoju kariery

Oczekujemy, że nasi studenci będą pochodzić z kierownictwa lub wyższych stanowisk kierowniczych w różnych obszarach prywatnych interesów i organizacji w rządzie i przemyśle, zarówno w kraju jak i za granicą. Firmy takie jak Royal Dutch Airlines, Revlon, Tradex, Cyprus Telecommunication Authority, Cyprus Electricity Authority, Air Trans, Cybarco, Demstar, Addidas i wiele innych. Stanowiska niektórych naszych absolwentów to dyrektor ds. Marketingu, dyrektor ds. Finansów handlowych, dyrektor ds. Public relations i kontroler finansowy itp.

W ciągu ostatnich kilku lat nasi absolwenci zostali umieszczeni na różnych pozycjach rynkowych. Spora grupa podjęła stanowiska bankowe, stanowiska w firmach offshore oraz w instytucjach akademickich. Niektóre stanowiska obejmują konsultanta w Ministerstwie Libii, Senior IT w firmie w Stanach Zjednoczonych, Dyrektora Zarządzającego w dużej firmie Granite, Dyrektora Demstar, Dyrektora Finansowego Uniwersytetu i wielu innych.

Dostęp do dalszych studiów

Wielu naszych absolwentów programu MBA kontynuowało studia doktoranckie na Cyprze, w Grecji, Wielkiej Brytanii i USA. MBA University of Nicosia jest odskocznią do dalszych studiów akademickich i zawodowych.

Oszacowanie

Na ocenę przedmiotu składa się zazwyczaj kompleksowy egzamin końcowy i ocena ciągła. Ciągła ocena może obejmować między innymi średniookresowe projekty i udział w zajęciach.

Stopnie liter są obliczane na podstawie wagi egzaminu końcowego i oceny ciągłej oraz rzeczywistych znaków liczbowych uzyskanych w tych dwóch elementach oceny. Na podstawie ocen kursów obliczana jest średnia ocen uczniów (GPA) i skumulowana średnia punktowa (CPA) studenta.

Wymagania dotyczące ukończenia studiów

Student musi wypełnić 90 punktów ECTS i wszystkie wymagania programowe.

Wymagana jest minimalna łączna średnia ocen (CPA) wynosząca 2,0. Tak więc, chociaż "D-" jest oceną PASS, w celu osiągnięcia CPA równego 2,0 wymagana jest średnia ocena "C".

Wyniki nauki

Po pomyślnym ukończeniu tego programu studenci powinni mieć możliwość:

  1. Wykazać się skutecznym przywództwem i umiejętnościami zarządzania ze zwiększoną świadomością kulturową i wyrafinowaną perspektywą globalną
  2. Zademonstrować niezależność akademicką i zsyntetyzować indywidualny profil zawodowy w przypadku głównych problemów związanych z karierą
  3. Wykonuj dogłębne badania naukowe
  4. Wdrażaj zdobytą wiedzę dyscyplinarną w sposób praktyczny, poprzez pisanie pracy dyplomowej i umiej wykorzystywać swoją wiedzę w rzeczywistych sytuacjach
  5. Zastosuj zdobyte umiejętności, biorąc integracyjny punkt widzenia wszystkich narzędzi analitycznych, które pomagają w przeprowadzaniu dogłębnych analiz branż i konkurencji, przewiduj zachowania konkurencyjne i analizuj, w jaki sposób organizacje rozwijają i utrzymują przewagę nad konkurencją w czasie
  6. Zaprojektuj i wydaj skuteczne organizacje i pomóż im w osiągnięciu najwyższej wydajności
  7. Zarządzaj zasobami ludzkimi swojej organizacji i motywuj ludzi do osiągnięcia wizji organizacji
  8. Oceń konkurencyjność swojej organizacji i zastosuj odpowiednie decyzje marketingowe i strategiczne w celu dalszego umocnienia swojej pozycji
  9. Wykorzystaj złożone procesy, podkreślając rozwój i produkcję produktów, a także tworzenie i dostarczanie usług
  10. Zastosuj równowagę między badaniami naukowymi a rzeczywistością biznesową
  11. Oceniaj złożone inwestycje, ustalaj i realizuj politykę finansową wewnątrz organizacji i zwiększaj ich umiejętności negocjacyjne.

Marketing:

W szerokich ramach organizacji, ich zewnętrznym kontekście i zarządzaniu, będziesz mógł wykorzystać wiedzę do analizy, syntezy i oceny przypadków w następujących obszarach tematycznych:

  1. Rynki i klienci; rozwój i funkcjonowanie rynków dla zasobów, towarów i usług; oczekiwania klientów i równoważnych interesariuszy, usługi i orientację
  2. Pojęcia, procesy i instytucje w produkcji i marketingu towarów i / lub usług; zarządzanie zasobami i operacjami.

Stypendia - pomoc finansowa

Uczelnia oferuje stypendia i pomoc finansową studentom studiów stacjonarnych, w formie stypendiów naukowych, pomocy finansowej, stypendiów sportowych i programów studiów na uczelni.

Ostatnia aktualizacja Listopad 2018

Informacje o uczelni

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. Pokaż mniej
Nikozja , Ateny + 1 Więcej Mniej