• Czas trwania (lata): 1,5 roku
  • Kwalifikacja przyznana: Master of Business Administration
  • Poziom kwalifikacji: stopień magistra (drugi cykl)
  • Język wykładowy: angielski i grecki
  • Tryb studiów: stacjonarny lub niestacjonarny
  • Minimalne punkty ECTS: 90

Profil programu

Program University of Nicosia MBA ma na celu zapewnienie studentom solidne podstawy edukacji biznesowej, pozwalając im stać się skutecznymi menedżerami w dowolnym miejscu w dzisiejszym globalnie konkurencyjnym szybko zmieniającym się środowisku. Program ten ma być wysoce zintegrowany z kontekstem i praktyczny, pozostając blisko rzeczywistej praktyki biznesowej. Aspiruje ona do wspierania studentów w rozwijaniu umiejętności zarządzania i przywództwa, skutecznego działania w środowisku wielokulturowym oraz szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków społecznych, politycznych, prawnych i ekonomicznych.

Dokładniej główne cele programu obejmują:

  1. Wyposażenie studentów we wszystkie niezbędne umiejętności, postawy i podejście do kierowania ich decyzjami jako dyrektorami biznesowymi
  2. Rozwijanie umiejętności uczniów w zakresie radzenia sobie z dzisiejszymi problemami i perspektywami organizacji biznesowych działających w konkurencyjnym świecie
  3. Umożliwienie uczniom rozwoju ich teoretycznych i praktycznych umiejętności i wiedzy
  4. Poprawa rozwoju intelektualnego i dojrzałości absolwentów szkół wyższych
  5. Wspomaganie studentów w analizowaniu, badaniu, badaniu i komponowaniu nowej wiedzy i kompetencji, które zdobędą
  6. Zapewnienie jak największej penetracji każdego przedmiotu badań i wyczerpania pojęciowych akademickich oraz praktycznych konsekwencji.
  7. Zapewnienie niezbędnego poziomu wykształcenia w celu uzyskania specjalistycznej wiedzy i kompetencji oraz wykazanie niezależności umysłowej
  8. Oferowanie wglądu w możliwości zawodowe i nowoczesne organizacje działające w kontekście dzisiejszego konkurencyjnego świata
  9. Dostarczenie uczestniczącym studentom umiejętności niezbędnych do kierowania ich krótko- i długoterminowymi decyzjami
  10. Zapewnienie uczestnikom międzynarodowych szkoleń z zakresu zarządzania, które pozwolą im stać się skutecznymi menedżerami generalnymi w dowolnym miejscu w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku globalnym
  11. Zapewnienie studentom absolwentów poziomu edukacji biznesowej, koncentrując się zarówno na teoriach, jak i badaniach z holistycznego punktu widzenia biznesowego
  12. Zapewnienie uczniom niezbędnych umiejętności, postaw i podejścia do kierowania ich decyzjami jako dyrektorami biznesowymi
  13. Dostarczenie studentom umiejętności radzenia sobie z dzisiejszymi problemami i perspektywami dla organizacji biznesowych działających w konkurencyjnym świecie, z naciskiem na europejskie i międzynarodowe perspektywy biznesowe

Perspektywy rozwoju kariery

Oczekujemy, że nasi studenci będą pochodzić z kierownictwa lub wyższych stanowisk kierowniczych w różnych obszarach prywatnych interesów i organizacji w rządzie i przemyśle, zarówno w kraju jak i za granicą. Firmy takie jak Royal Dutch Airlines, Revlon, Tradex, Cyprus Telecommunication Authority, Cyprus Electricity Authority, Air Trans, Cybarco, Demstar, Addidas i wiele innych. Stanowiska niektórych naszych absolwentów to dyrektor ds. Marketingu, dyrektor ds. Finansów handlowych, dyrektor ds. Public relations i kontroler finansowy itp.

W ciągu ostatnich kilku lat nasi absolwenci zostali umieszczeni na różnych pozycjach rynkowych. Spora grupa podjęła stanowiska bankowe, stanowiska w firmach offshore oraz w instytucjach akademickich. Niektóre stanowiska obejmują konsultanta w Ministerstwie Libii, Senior IT w firmie w Stanach Zjednoczonych, Dyrektora Zarządzającego w dużej firmie Granite, Dyrektora Demstar, Dyrektora Finansowego Uniwersytetu i wielu innych.

Dostęp do dalszych studiów

Wielu naszych absolwentów programu MBA kontynuowało studia doktoranckie na Cyprze, w Grecji, Wielkiej Brytanii i USA. MBA University of Nicosia jest odskocznią do dalszych studiów akademickich i zawodowych.

Oszacowanie

Na ocenę przedmiotu składa się zazwyczaj kompleksowy egzamin końcowy i ocena ciągła. Ciągła ocena może obejmować między innymi średniookresowe projekty i udział w zajęciach.

Stopnie liter są obliczane na podstawie wagi egzaminu końcowego i oceny ciągłej oraz rzeczywistych znaków liczbowych uzyskanych w tych dwóch elementach oceny. Na podstawie ocen kursów obliczana jest średnia ocen uczniów (GPA) i skumulowana średnia punktowa (CPA) studenta.

Wymagania dotyczące ukończenia studiów

Student musi wypełnić 90 punktów ECTS i wszystkie wymagania programowe.

Wymagana jest minimalna łączna średnia ocen (CPA) wynosząca 2,0. Tak więc, chociaż "D-" jest oceną PASS, w celu osiągnięcia CPA równego 2,0 wymagana jest średnia ocena "C".

Wyniki nauki

Po pomyślnym ukończeniu tego programu studenci powinni mieć możliwość:

  1. Wykazać się skutecznym przywództwem i umiejętnościami zarządzania ze zwiększoną świadomością kulturową i wyrafinowaną perspektywą globalną
  2. Zademonstrować niezależność akademicką i zsyntetyzować indywidualny profil zawodowy w przypadku głównych problemów związanych z karierą
  3. Wykonuj dogłębne badania naukowe
  4. Wdrażaj zdobytą wiedzę dyscyplinarną w sposób praktyczny, poprzez pisanie pracy dyplomowej i umiej wykorzystywać swoją wiedzę w rzeczywistych sytuacjach
  5. Zastosuj zdobyte umiejętności, biorąc integracyjny punkt widzenia wszystkich narzędzi analitycznych, które pomagają w przeprowadzaniu dogłębnych analiz branż i konkurencji, przewiduj zachowania konkurencyjne i analizuj, w jaki sposób organizacje rozwijają i utrzymują przewagę nad konkurencją w czasie
  6. Zaprojektuj i wydaj skuteczne organizacje i pomóż im w osiągnięciu najwyższej wydajności
  7. Zarządzaj zasobami ludzkimi swojej organizacji i motywuj ludzi do osiągnięcia wizji organizacji
  8. Oceń konkurencyjność swojej organizacji i zastosuj odpowiednie decyzje marketingowe i strategiczne w celu dalszego umocnienia swojej pozycji
  9. Wykorzystaj złożone procesy, podkreślając rozwój i produkcję produktów, a także tworzenie i dostarczanie usług
  10. Zastosuj równowagę między badaniami naukowymi a rzeczywistością biznesową
  11. Oceniaj złożone inwestycje, ustalaj i realizuj politykę finansową wewnątrz organizacji i zwiększaj ich umiejętności negocjacyjne.

Marketing:

W szerokich ramach organizacji, ich zewnętrznym kontekście i zarządzaniu, będziesz mógł wykorzystać wiedzę do analizy, syntezy i oceny przypadków w następujących obszarach tematycznych:

  1. Rynki i klienci; rozwój i funkcjonowanie rynków dla zasobów, towarów i usług; oczekiwania klientów i równoważnych interesariuszy, usługi i orientację
  2. Pojęcia, procesy i instytucje w produkcji i marketingu towarów i / lub usług; zarządzanie zasobami i operacjami.

Stypendia - pomoc finansowa

Uczelnia oferuje stypendia i pomoc finansową studentom studiów stacjonarnych, w formie stypendiów naukowych, pomocy finansowej, stypendiów sportowych i programów studiów na uczelni.

Program prowadzony przez:
Język angielski
Grecki
University of Nicosia

Zobacz 9 więcej kursów w University of Nicosia »

Ostatnia aktualizacja November 22, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Contact school
Duration
3 semestry
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
13,590 EUR
Roczne czesne studentów lokalnych / unijnych; 13 860 € czeskich studentów rocznie
Deadline
Contact school
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Contact school
Data końcowa
Contact school
Termin nadsyłania zgłoszeń
Contact school

Contact school

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Contact school
Data końcowa
Contact school