MBA w marketingu sportowym
SMS - Sports Management School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Francuski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 19 400 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 1. rok: 9700 €; Drugi rok: 9700 €
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Drugi rok MBA w marketingu sportowym jest dla przyszłych ekspertów w świecie marketingu. Po pierwszym roku MBA w zarządzaniu sportem, który jest wspólny rdzeń, koncentruje się na doświadczeniu biznesu sportowego, MBA 2 w marketingu sportowym ma na celu integrację zawodową. Zapewnia umiejętności niezbędne do ćwiczenia we wszechświecie tej opcji i uzyskania zrozumienia i zagadnień marketingu sportowego. Następny rok szkolny będzie w październiku.
Drugi rok MBA w marketingu sportowym ma wiele zalet:
- Kursy podstawowe dotyczące wszystkich kluczowych punktów marketingu
- Specjalne kursy, które mają być na czele marketingu
- Budowa profesjonalnego projektu
- Profesjonalna pamięć wspierająca budowę profesjonalnego projektu
- Otwarcie na świat marketingu
Wynik programu
Dzięki temu programowi będziesz mógł zdobyć następujące umiejętności:
- Zostań ekspertem w całej branży marketingowej
- Ogólna wiedza o świecie marketingu
- Opanowanie narzędzi i strategii
- Opanowanie technik komunikacji strategicznej i operacyjnej z opanowaniem narzędzi DTP
- Doświadczone umiejętności biznesowe
- Umiejętności zarządcze (finansowe, księgowe, budżetowe) oraz opanowanie narzędzi automatyzacji biura
- Umiejętność zarządzania projektem lub grupą (zarządzanie projektami i zarządzanie zasobami ludzkimi)
- Umiejętność zorganizowania i zaplanowania projektu marketingowego
- Otworzyć biznes
- Biegle posługujesz się profesjonalnym językiem angielskim
- Zwiększona samoświadomość i profil zawodowy
- Realizacja jego zawodowego i osobistego projektu
Możliwości związane z karierą
- Menedżer ds. marketingu, menedżer produktu, menedżer sieci
- Menedżer sklepu
- federacje i kluby sportowe
- Reklamodawcy i działy marketingu korporacyjnego
- Firmy organizujące imprezy sportowe
- Dyrektor techniczny, kierownik logistyki, kierownik projektu, kierownik sceny, kierownik ds. komunikacji, koordynator mediów, hospitality, sponsoring, zarządzanie strefami VIP
- Agencje doradztwa marketingowego i komunikacyjnego za pośrednictwem sportu
- Władze lokalne i regionalne
- Sektor fitness, well-being i sportowo-rekreacyjny
Program
Wiedza średnia
- Uczestnicy rynku marketingowego i ich specyfika
- Strategia e-biznesowa
- Marketing sportowy
- Sposoby aktywacji
* Niewyczerpująca lista
Komunikacja - Wydarzenia
Wykorzystywanie i aktywizacja mediów wokół wydarzenia sportowego
Cyfrowa optymalizacja wydarzeń i obiektów sportowych
* Niewyczerpująca lista
Profesjonalne narzędzia - działania uzupełniające
Profesjonalne narzędzia
- Refleksyjne i profesjonalne podejście do swojego projektu
- Zbuduj swój wizerunek za pośrednictwem sieci społecznościowych
- Narzędzia DTP
- Wystąpienia publiczne
- Praca zawodowa wokół zagadnienia marketingowego
Działania uzupełniające
- Podróżuj, aby odkryć sport wczoraj i dziś
- Konferencje biznesu sportowego z uznanymi ekspertami ze świata sportu na różne tematy. (PR, community management, organizacja eventów, wolontariat sportowy)
- Koncentracja na biznesie (interwencja dyrektora generalnego, dyrektora generalnego, dyrektora ds. marketingu/komunikacji federacji, klubu, marki)
O szkole
pytania
Podobne kursy
Globalny MBA
- UK Online, Wielka Brytania
MBA Zarządzanie międzynarodowe - Marketing oparty na danych
- Reutlingen, Niemcy
MBA w biznesie cyfrowym i marketingu cyfrowym online - angielski
- Online Malta