MBA w marketingu międzynarodowym
EU Business School
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 21 900 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Mar 2024
* Czesne w Barcelonie. W przypadku Monachium czesne wynosi 22,500 €. W przypadku Genewy/Montreux czesne wynosi 37 800 CHF rocznie. Czesne online wynosi 17 400 € rocznie
Wstęp
Zostań przełomem w grze!
Dołącz do nas w naszej sesji informacyjnej online — Zarejestruj się już teraz!
Marketing produktów i usług jest ważnym aspektem każdej firmy. Zrozumienie potrzeb konsumentów i skuteczne dostarczenie oferty firmy to klucz do jej sukcesu. Program ten zapewnia ramy do zrozumienia rynków, konkurentów, portfeli produktów i zachowań konsumentów z perspektywy międzynarodowej. Poznasz najnowsze osiągnięcia w zakresie strategii e-marketingowych, reklamy i mediów, aby przygotować Cię do kariery w marketingu międzynarodowym.
- Czas trwania : trzy semestry/rok (90 punktów)
- Lokalizacje : Barcelona, Genewa, Montreux, Monachium, Online
- Nauczanie języka : angielski
- Daty rozpoczęcia : październik/styczeń/marzec
- Wstęp: całoroczny
Zdobyty stopień
- Dla studentów studiujących w naszych kampusach w Barcelonie i Szwajcarii, uznawany przez państwo uniwersytecki dyplom MBA akredytowany przez Universidad Católica de Murcia (UCAM), Hiszpania.
- EU Business School Szwajcarski prywatny i akredytowany na arenie międzynarodowej dyplom MBA.
Galeria
Rekrutacja
Program
Przykładowe kursy programu International Marketing:
- Zarządzanie sprzedażą
- Cyfrowe strategie marketingowe
- Media reklamowe
Wynik programu
Napisy: 90 ECTS
Stopień przyznany
- Tytuł magistra (título propio) przyznany przez Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM) w Hiszpanii.
- Certyfikat studiów zaawansowanych wydany przez EU Business School Switzerland.
Wyniki nauki
Absolwenci opuszczają ten program ze wszystkimi narzędziami, których potrzebują, aby być skutecznymi graczami w dziedzinie marketingu międzynarodowego. Studenci będą również:
- Dowiedz się, w jaki sposób firmy maksymalnie wykorzystują swoje inwestycje; od zarządzania danymi po komunikację.
- Stosuj kluczowe zasady poprawiające komunikację i skuteczność.
- Przeanalizuj funkcje zarządzania zasobami ludzkimi i poznaj jego strategiczne znaczenie.
- Analizuj i twórz alternatywne projekty inwestycyjne.
Stypendia i Finansowanie
Dostępnych jest kilka opcji stypendialnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej instytutu.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Studenci kończący tę ważną karierę zawodową:
- Konsultacje marketingowe
- Reklama
- Głoska bezdźwięczna
- Zarządzanie marką