MBA w marketingu międzynarodowym
Horizons University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 3590 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na rok
Wstęp
MBA w marketingu międzynarodowym
Program MBA w Horizons University przygotowuje studentów do stanowisk kierowniczych w globalnych organizacjach oraz do kariery niezależnych konsultantów, przedsiębiorców i badaczy biznesu.
Program ten dotyczy interfejsu logistyki marketingowej i zjawisk kulturowych, które istnieją we współczesnym środowisku globalnym. Studenci kończący tę specjalizację mogą szukać kariery w zarządzaniu marketingowym, badaniach, konsultacjach lub przywództwie korporacyjnym.
Rekrutacja
Program
Język
francuski lub angielski
Kursy podstawowe
- Przywództwo Współczesnych Organizacji Biznesowych
- Globalne procesy integracji
- Zarządzanie zasobami finansowymi
- Aplikacja do badań biznesowych
Kursy specjalistyczne
- Perspektywy globalnego rynku
- Procesy zarządzania marketingowego
- Metody badań marketingowych
- Opracowanie strategii marketingowej
- Komunikacja międzykulturowa
- Seminarium reklamowe
Metodologia
Struktura typowego kursu będzie wymagać od studentów przeczytania materiałów dostarczonych przez uniwersytet, studiowania materiałów związanych z nauką i przeprowadzenia osobistych badań na ten temat (koncentrując się na obszarach zainteresowań osobistych). Dla każdego omówionego tematu student przygotowuje odpowiedź na test. Test polega na zastosowaniu umiejętności w danej sytuacji.
Opcje studiowania
Dostępne są online, na miejscu i połączenie obu
Kredyty kursu
Każdy kurs jest wart 10 ECTS (4 kredyty amerykańskie).
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Perspektywy rozwoju kariery
Program MBA w Horizons University przygotowuje studentów do stanowisk kierowniczych w globalnych organizacjach oraz do kariery niezależnych konsultantów, przedsiębiorców i badaczy biznesu.