MBA w Global Luxury Brand Management

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

MBA w Global Luxury Brand Management

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Program, który przygotowuje studentów do zarządzania pracą poprzez dogłębne studia produkcji, logistyki i kontroli, z naciskiem na strategie finansowe i globalne zarządzanie.

Kompleksowe szkolenia z zakresu marketingu i zarządzania marką, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.

Szczególny nacisk kładziemy na handel detaliczny, merchandising i sprzedaż online.

Ten program przygotowuje studentów z umiejętnościami potrzebnymi do udanej kariery luksusowej.

Ten nowy program w Global Luxury Management został opracowany w celu nadania szczególnej siły 30-leciu pierwszego programu Sup de Luxe stworzonego w 1990 roku.

Było oczywiste, że Sup de Luxe, będąc pionierem w zakresie zarządzania luksusem i szkoleń marketingowych, miał możliwość stworzenia tego nowego programu, w pełnym wymiarze czasu, w języku angielskim.

W porównaniu do innych istniejących programów, ta ma ambicję być inna:

  • 1) Nie jest to program "marketingowy", lecz "globalny" program luksusowy, szkolący studentów w zakresie zarządzania ogólnego oraz wszystkich działań niezbędnych do odniesienia sukcesu w tej dziedzinie: polityka biznesowa, kontrola i sprawy finansowe, ale także logistyka i Łańcucha Dostaw, aby wyszkolić kandydatów na średniej i długiej kadencji menedżerów generalnych luksusowych spółek zależnych w głównych strategicznych krajach.
  • 2) Kładzie nacisk na zarządzanie Creation i zespołu Creative , ponieważ uważamy, że jest to bardzo ważny element, aby marka wyróżniała się i dostarczała interesujące i wybitne produkty, przedmioty lub usługi.
  • 3) Rozwija specjalne umiejętności w sieciach społecznościowych i marketingu cyfrowym .
  • 4) Chce się wyróżniać jako najlepsze dostępne szkolenie w zakresie luksusowego handlu detalicznego i merchandisingu luksusowego .

Oprócz tej konkretnej treści, ten nowy program w Global Luxury Management jest wzmacniany przez jego obecność jako przedsięwzięcia Sup de Luxe, szkoły i środowiska, które można zdefiniować poprzez:

  • 1) Największa MBA w luksusowej grupie absolwentów, ponieważ ma teraz około 1.700 absolwentów, większość z nich pracuje dla międzynarodowych firm luksusowych.
  • 2) Specjalny nacisk na bliskie i produktywne relacje z ogólnie branżą luksusową i głównymi firmami tego sektora.

Z klasą ograniczoną do stosunkowo małej liczby studentów o międzynarodowym potencjale, ten nowy program w Global Luxury Management powinien stać się źródłem interesujących profili dla luksusowych firm.

Powinni znaleźć absolwentów gotowych do rozpoczęcia pracy, na przykład w sprzedaży, sprzedaży detalicznej lub marketingu cyfrowym i rozwijać długoterminową karierę w swojej firmie. Ma także nadzieję stać się skrzyżowaniem międzynarodowej wiedzy i interakcji na temat luksusowego świata.

Treść programu

Wykorzystane zostaną wszystkie metody nauczania, w tym systemy proaktywne i internetowe, ale większość kursów będzie oparta na metodzie biznesowej.

Dogłębna analiza rzeczywistej sytuacji biznesowej (projekt zespołowy przedstawiony firmie luksusowej) zakończy program.

Dogłębna wiedza w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem

  • Kontrola księgowa, raportowanie i budżetowanie
  • Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
  • Globalna strategia międzynarodowa
  • Globalna polityka biznesowa

Luksusowe zarządzanie marketingiem

  • Analiza konsumencka i zachowania konsumenckie; badania rynku
  • Polityka produktowa i zarządzanie
  • Zarządzanie marką
  • Międzynarodowe systemy dystrybucji
  • Komunikacja i reklama
  • Sieci społecznościowe i marketing cyfrowy

Luksusowy handel detaliczny i merchandising

  • Podstawowa ekonomika i zarządzanie sprzedażą
  • Przechowuj lokalizację i opracuj koncepcję
  • Merchandising i visual merchandising

Zarządzanie stworzeniem

  • Zarządzanie sztuką i specyfikę
  • Zarządzanie projektem i zarządzanie zespołem kreatywnym
  • Wprowadzenie do projektowania produktu i projektowania komunikacji

Luksusowe zarządzanie talentami

  • Rozwój organizacyjny
  • Zarządzanie talentami
  • Kariera wykonawcza w luksusie

Produkcja, łańcuch dostaw i zamówienia. Logistyka

  • Światowe źródła zamówień
  • Zarządzanie jakością
  • Logistyka, łańcuch dostaw i procesy planowania

Luksusowe problemy prawne

  • Rejestracja marki i własność intelektualna. Negocjacje kontraktowe i dalsze działania

Analiza sektorowa

  • Perfumy i kosmetyki
  • Biżuteria i zegarki
  • Zarządzanie modą
  • Wino i wyroby spirytusowe
  • Zarządzanie hotelarstwem
  • Wyzwania rynku chińskiego
  • Możliwości na innych rynkach energii
  • Miejsce innych rynków BRICS

Opis pracy

Program ten zapewnia globalne i kompleksowe podejście do sektora luksusowego.

Studenci będą przygotowani do roli menedżerów krajowych lub menedżerów rozwoju marketingu, a także menedżerów wsparcia w kluczowych obszarach.

Ale nauczą się elastycznie rozpocząć karierę w działach sprzedaży, marketingu i merchandisingu.

Ich główne obszary specjalizacji to:

  • Marketing cyfrowy i jeden do jednego
  • Sprzedaż detaliczna, Merchandising i Visual Merchandising
  • Działania sprzedażowe, w szczególności rozwój i zarządzanie sieciami międzynarodowymi
  • Rozwój i Marketing Stosowany
  • Łańcuch dostaw i logistyka
  • Dostarczanie
  • Globalne zarządzanie

Będą przygotowani do pracy w następujących sektorach:

  • Moda i akcesoria
  • Biżuteria i zegarki
  • Perfumy i kosmetyki
  • Wina i alkohole
  • Hotelarstwo i hotelarstwo
  • Turystyka i ekskluzywna podróż
  • Inne sektory, w których koncepcja "handlowania" jest źródłem rozwoju i rentowności

Po ukończeniu tego programu będą gotowi na całkowicie międzynarodową karierę.

Podanie

Program Sup de Luxe w Global Luxury Brand Management został zaprojektowany dla:

  • Absolwenci ze stopniem uznanej uczelni wyższej z ocenami i osiągnięciami (studia licencjackie, magisterskie lub inżynierskie),
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie biznesowe (z wyjątkiem wyjątkowych profili),
  • Młodzi profesjonaliści, którzy mają nadzieję przyspieszyć swoją ścieżkę kariery.

Kandydaci powinni wypełnić formularz zgłoszeniowy i dołączyć zdjęcie oraz CV.

Do pliku aplikacji można dołączyć jedną lub dwie listy rekomendacji.

Po otrzymaniu i wybraniu pliku, jury dokładnie zapozna się z nim i przeprowadzi rozmowę z wybranymi kandydatami podczas spotkania twarzą w twarz lub za pośrednictwem elektronicznego linku.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja April 18, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
9 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
26,000 EUR
Locations
Francja - Paris, Île-de-France
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Francja - Paris, Île-de-France
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą