Read the Official Description

IFA Paris MBA Certyfikowany przez FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Czas trwania: 15-miesięczny program w języku angielskim
  • Kampus: Paryż
  • Następne spożycie: wrzesień 2019
  • Punkty ECTS: 120
  • Opłata za złożenie wniosku: 150 EUR
  • Opłata za naukę: 14,800 €
  • Ograniczone do: 25 uczniów w klasie


"Moda w erze mediów społecznościowych jest bardzo ekscytująca"


Wprowadzenie

Moda to tak wiele historii, słów i obrazów, jak produktów, odzieży i akcesoriów. Stało się globalnym zjawiskiem kulturowym i społecznym, a reklama, fotografia, czasopisma i wydarzenia są główną częścią tej zmiany. Ostatnie zmiany w narzędziach komunikacji cyfrowej i mediów społecznościowych doprowadziły do ​​tego, że słowa i obrazy stają się dla niego jeszcze bardziej istotne, ale także sprawiają, że system ten staje się coraz bardziej złożony i trudny do kontrolowania.

Nasz Global Fashion Media MBA został specjalnie zaprojektowany, aby zająć się tymi zmianami. Jest skierowany głównie do studentów lub młodych profesjonalistów z różnych środowisk, zainteresowanych karierą związaną z wizualnymi reprezentacjami i komunikacją, dziennikarstwem, reklamą, stylizacją fotograficzną, kierunkiem artystycznym, handlem elektronicznym, public relations, fotografią, a nawet technologiami cyfrowymi i zarządzanie mediami społecznościowymi, zarówno w świecie mody, jak iw szeroko pojętym przemyśle twórczym.

Ten kurs ma 3 główne cele: wzbogacenie mody naszych uczniów, kultury wizualnej i medialnej o moduły takie jak "Historia fotografii mody", która oddaje w perspektywie historyczne zmiany w wizualnych reprezentacjach mody i łączy się z innymi kreatywnymi dziedzinami, lub "modą 2.0 ", który koncentruje się na najnowszych osiągnięciach w dziedzinie komunikacji cyfrowej.

Pomagamy naszym studentom zrozumieć strategiczne wyzwania stojące przed firmami i markami mody oraz rolę w nich narzędzi komunikacji. Moduły, takie jak "Międzynarodowa komunikacja marketingowa", "Branding" czy "Sensorial Marketing", stanowią narzędzie komunikacji z globalnym zarządzaniem firmami, które prowadzą kreatywne działania w centrum swojej działalności.

Umożliwienie uczniom wykorzystania umiejętności, które zdobyli podczas licznych warsztatów prowadzonych przez profesjonalistów, których oferujemy przez cały rok. Przykładem może być prowadzenie blogu poświęconego modzie i kulturze w całym programie i pełne stworzenie czasopisma o modzie, od pisania artykułów i artykułów po fotografowanie i kierownictwo artystyczne.

Ten program kończy się tym, co nazywamy Projektem Capstone, indywidualnymi badaniami i kreatywnym projektem. Podczas pracy nad Capstone, każdy uczeń jest zachęcany do odpowiednich tematów związanych z MBA Global Fashion Media zgodnie z własnymi profesjonalnymi projektami i obszarami zainteresowań.

Przeprowadzka z Paryża do kampusu w Szanghaju pozwala uczniom nie tylko porównać różnice między sektorami między dojrzałymi i wschodzącymi rynkami, ale także lepiej zrozumieć wpływ, jaki lokalne kultury mogą mieć na komunikację i produkcję obrazów.

W obu miastach studenci mają możliwość uczestniczenia w szerokiej gamie wydarzeń, od spotkań z profesjonalistami, poprzez udział w pokazach mody, wystawach i profesjonalnych targach, po wycieczki firmowe, co pozwala im budować własną profesjonalną sieć. Centrum Karier i Alumni służy również poradnictwem studentom i absolwentom IFA Paris i gromadzi dużą sieć absolwentów i absolwentów z ponad 50 różnych narodowości.

Wszystkie nasze programy opierają się na strukturze ECTS określonej przez konwencję z Bologne. Po ukończeniu kursu studenci otrzymują łącznie 120 punktów ECTS, które można łatwo przenieść, jeśli zdecydują się na dalsze studia. Program ten otrzymał również akredytację IDEL / IDEART i jest certyfikowany jako "International Master".


Wstęp

Warunki przyjęć:

  • Najlepiej 2 lata doświadczenia zawodowego (bierze się pod uwagę praktyki)
  • Absolwent studiów licencjackich lub znaczące doświadczenie zawodowe w powiązanych dziedzinach
  • IELTS 6.5 lub TOEFL IBT 79 (lub równoważność) lub dowód nauki w języku angielskim, dla obcokrajowców mówiących po angielsku
  • Wywiad (w kampusie lub Skype)
  • Test online

Dokumenty do dostarczenia:

  • Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
  • Najnowszy zapis
  • Kopia dyplomu licencjackiego lub równoważności
  • List motywacyjny
  • Wznów / CV
  • Zdjęcie paszportowe
  • Kopia paszportu

Wszystkie wnioski zostaną sprawdzone przez dyrektora programowego i dyrektora akademickiego wydziału podyplomowego. Jeśli kandydaci zostaną uznani za nie spełniających minimalnych wymagań dotyczących przyjęcia w zakresie wykształcenia akademickiego, zostaną oni poproszeni o zapisanie się do Warsztatu Fundacji, który odbył się przed rozpoczęciem ich programu MBA.


Struktura kursu

Nasz kurs MBA Global Fashion Media obejmuje szeroką gamę modułów zgrupowanych w pięciu głównych grupach modułów:

  • Marketing i zarządzanie: To grupowanie obejmuje serię modułów, które będą sekwencyjnie planowane w oparciu o strukturę planu marketingowego. Ogólna wiedza nabyta przez uczniów przygotuje ich do:
    • analizować złożone wyzwania marketingowe w oparciu o praktyczne studia przypadków
    • strategicznie alokować zasoby w celu osiągnięcia wcześniej określonych celów
    • markowe DNA marki pozwalające uzyskać trwałą przewagę konkurencyjną
  • Problemy biznesowe: zdolność do słuchania i interpretowania sygnałów rynkowych jest kluczowym elementem dzisiejszych menedżerów. Musi być stale uprawiana. W ramach tego grupowania modułów uczniowie odkryją specyficzne cechy branży medialnej z ekonomicznego i finansowego punktu widzenia.
  • Proces techniczny: Moduły nauczane w ramach "Procesu technicznego" oparte są na innowacyjnej filozofii uczenia się. Uczniowie zostaną umieszczeni w realnym kontekście poprzez serię warsztatów praktycznych, od fotografowania po kreatywne dziennikarstwo.
  • Środowisko medialne: uczestnicy opracują temat, który będzie reprezentował wspólną koncepcję, która będzie realizowana za pośrednictwem różnych nośników multimedialnych w modułach BLOG, SHOOT, WORD i VIDEO.
  • Media Lifestyles: seria seminariów opartych na doświadczeniu, podczas których studenci będą zanurzani w konkretnych wszechświatach, tworzących przemysł medialny.


Warsztaty Fundacji będą prowadzone przez 2 pełne tygodnie (75 godzin) i obejmują następujące moduły:

  • Zasady marketingu - 15 godzin
  • Ilościowe podejścia badawcze - 15 godzin
  • Zasady rachunkowości - 15 godzin
  • Metodologia pracy - 15 godzin
  • Zarządzanie projektem - 15 godzin


Obciążenie studenta

  • 567 godzin wykładów face-to-face
  • 713 godzin samokształcenia
  • 840 godzin projektu budowy kamienia węgielnego
  • 200 godzin kontaktu i współpracy w branży


Aby uzyskać więcej informacji i pobrać broszurę programu, zobacz https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-global-fashion-media

Program taught in:
Język angielski

See 3 more programs offered by IFA Paris »

Last updated January 10, 2019
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Wrześ. 2019
Duration
15 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Cena
14,800 EUR
Opłata za zgłoszenie 150 EUR
By locations
By date
Data początkowa
Wrześ. 2019
Application deadline

Wrześ. 2019

IFA Paris: Capstone Project by MBA Global Fashion Media Student David Requena