Nazwisko mistrza MBA W Zarządzaniu Sportem
Rozpoczęcie kursu Października 2019 r
Czas trwania 12 miesięcy

MBA W Zarządzaniu Sportem

Kierowanie podmiotami sportowymi i zarządzanie nimi to zróżnicowane wyzwanie dotyczące organizacji i zarządzania wszelkiego rodzaju organizacjami. Logicznie rzecz biorąc, osoby odpowiedzialne za zarządzanie podmiotami sportowymi będą potrzebowały podstawowej wiedzy i umiejętności związanych ze strategicznym podejmowaniem decyzji, marketingiem, zarządzaniem finansami i zarządzaniem ludźmi. Ale poza tymi wszystkimi kompetencjami będą musieli dogłębnie poznać specyfikę, własne zasady i motory zmian w podmiotach sportowych.

Tym, co skłoniło mnie do podjęcia decyzji o szkole, była uwaga, którą otrzymałem. Byli bardzo chętni do wyjaśnienia każdej z moich wątpliwości, co pozwoliło wyjaśnić, czy tego właśnie szukałem.

Celtic Meche
Student SMS

Od zarządzania siłownią lub małym lokalnym klubem po zarządzanie klubem piłkarskim pierwszej linii w kontekście międzynarodowym, podmioty sportowe muszą zapewnić gwarancje dochodów , dobre zarządzanie finansami, odpowiednie zarządzanie osobami o profilach diametralnie inny (od dozorcy instytucji, przez mniej lub bardziej profesjonalizowane kadry kierownicze, po elitarnych sportowców).

Plany rozwoju w dziedzinie sportu nabierają nowego wymiaru, który niektórzy eksperci umieścili między efektywnością zarządzania a regulacją pasji do sportu. Działalność sportowa , bez względu na rodzaj organizacji lub konkretny sport, opiera się na trzech głównych filarach, które muszą być znane, zarządzane i rozwijane.

Do osobliwości i złożoności świata sponsorowania, wyników sportowych, praw audiowizualnych, szkolenia sportowców wyczynowych, usług pochodnych ... dodano nowe wyzwania związane z rolą sieci społecznościowych, hazard wciąż się pojawia sport, pojawienie się nowych użytkowników z popularyzacji i masowania niektórych praktyk sportowych.

Krótko mówiąc, kierowanie i zarządzanie podmiotami sportowymi w następnej dekadzie wymagać będzie profesjonalistów o nowej i szerokiej wizji, posiadających kompetencje przekrojowe, opartych na wiedzy o potrzebach i możliwościach podmiotów sportowych, które rozwijają się i rozwijają w kontekst globalny i cyfrowy.

cele

Główne cele tego programu to:

  • Poznaj specyfikę Sport Business i zrozum różnice między różnymi sportami, krajami i regionami.
  • Szkolenie studentów w zakresie decyzji strategicznych i zarządczych w branży sportowej.
  • Rozumieć filary działalności sportowej i pogłębiać każdego ze źródeł dochodu, jego kluczowej działalności i strategii w celu maksymalizacji ich wartości.
  • Opracuj plany rozwoju podmiotu sportowego, od analizy możliwości do zapewnienia wykonalności planu.
  • Rozwijaj umiejętności menedżerskie w zakresie zarządzania zespołami multidyscyplinarnymi i wielokulturowymi.
  • Zrozumieć ramy prawne i etyczne rządzących światem sportu i jego implikacje dla biznesu.

program

MBA w zarządzaniu i zarządzaniu sportem ma strukturę opartą na następujących tematach, które są zintegrowane z końcowym projektem, które zapewniają niezbędne narzędzia do rozwoju kariery zawodowej w sektorze sportowym.

Temat ECTS
1. Środowisko sportowe i jego globalny rynek 3)
2. Zarządzanie strategiczne 3)
3. Marketing sportowy i sponsoring 5
4. Zarządzanie gospodarcze, finansowe i podatkowe 4
5. Biznes w hali sportowej 5
6. Prawa audiowizualne w sporcie 3)
7. Cyfrowy biznes w sporcie 2.5
8. Zarządzanie wynikami sportowymi 3)
9. Operacje i organizacja biznesu 3)
10. Prawo w dziedzinie sportu 3)
11. Zarządzanie talentami i umiejętności zarządzania 4
12. Technologia, systemy informacyjne i transformacja cyfrowa organizacji sportowych 4
13. Przedmioty opcjonalne
Przedsiębiorczość i innowacje
Rynek transferów sportowych
Polityka publiczna w dziedzinie sportu
Organizacja i marketing międzynarodowych imprez sportowych (Paryż)
wybierz 7.5
2.5
2.5
2.5
5
14. Final Master Project 10
Razem 60

1. Sport środowisku i jego globalny rynek

Przedmiot, który wprowadza studenta w kontekście biznesu sportowego na całym świecie, a także w celu analizy różnic, które istnieją na różnych rynkach i w sporcie. Wprowadzono koncepcję międzynarodowego zarządzania sportem: znajomość organizacji, które rządzą i regulują sport na poziomie krajowym i międzynarodowym, a także ich jurysdykcji i hierarchii.

2. Zarządzanie strategiczne

Podmioty sportowe, jak każda inna firma, powinny opierać swoje zarządzanie na strategii średnio- i długoterminowej. Przedmiot ten zapozna studenta z teoretycznymi podstawami i metodologicznymi podstawami zarządzania strategicznego, a także z wdrażaniem strategii korporacyjnych.

3. Marketing sportowy i sponsoring

Marka organizacji sportowej jest jednym z najistotniejszych aktywów w branży sportowej, filarem, na którym opiera się działalność sponsoringowa, sprzedaż merchandisingu i licencji, a także jest przedmiotem komunikacji korporacyjnej i public relations Analiza aktualnych strategii sponsoringowych i ewolucja wywodząca się z digitalizacji. Wyzwania stowarzyszenia marek będą opracowywane w różnych mediach i przy różnych celach, rozumiejąc ryzyko związane z marketingiem zasadzki. Temat pogłębia się także w Merchandisingu i licencji marki.

4. Zarządzanie gospodarcze, finansowe i podatkowe

Zarówno w najskromniejszej organizacji sportowej, jak i w najbardziej znanym klubie sportowym zarządzanie finansami jest podstawą przetrwania i rozwoju instytucji. Realizacja inwestycji, kontrola kapitału obrotowego, zarządzanie zasobami, rynek kredytowy muszą być obszarami, które menedżer podmiotów sportowych zna i dominuje. Niewiele jest klubów, w których ich trajektorie sportowe uległy spowolnieniu z powodu istotnej nierównowagi między ich zdolnościami sportowymi a możliwościami finansowymi. Dobre zarządzanie powinno próbować przezwyciężyć trudności, jakie może powodować taka nierównowaga.

5. Biznes na arenie sportowej

Biznes generowany w ramach obiektu sportowego w niektórych dyscyplinach sportowych i kategoriach, najważniejsze źródło dochodów podmiotu sportowego. Od sprzedaży biletów i biletów sezonowych po stworzenie wycieczki po obiektach, poprzez usługi cateringowe lub wynajem obiektów na inne imprezy. Internet i urządzenia mobilne rewolucjonizują wrażenia zakupowe i bezpośrednie relacje z konsumentami, a także wprowadzają nowe możliwości doznań w lokalu.

6. Prawa audiowizualne w sporcie

Wykorzystanie praw audiowizualnych jest coraz bardziej fundamentalnym elementem rachunku zysków i strat podmiotów sportowych i zawodów. Z tego powodu przedmiot ten pogłębi rynek praw telewizyjnych w różnych krajach świata, a także Internet, OTT i nowe możliwości konsumpcyjne oraz nowe ramy konkurencji. W świecie piłki nożnej umowy dotyczące praw audiowizualnych podlegają ciągłej transformacji i ewolucji modeli wykorzystania, a także ich wyceny i komercjalizacji na całym świecie.

7. Cyfrowy biznes w sporcie

Temat ten obejmuje strategię cyfrową podmiotów sportowych, marketing cyfrowy jako narzędzie przekrojowe do aktywacji oraz możliwości, jakie kanały cyfrowe otwierają na wzrost dochodów. Podmioty sportowe stały się częścią firm rozrywkowych i komunikacyjnych. Z tej roli zarządzają publicznością cyfrową znacznie większą niż media. Jakie są klucze do zarządzania biznesem cyfrowym i jaką strategię podjąć, aby zmaksymalizować wartość marki i przychody?

8. Zarządzanie wynikami sportowymi

Rozwój podmiotu sportowego ewoluuje równolegle do jego wyników sportowych oraz wyników promowanych przez niego sportowców i drużyn. Liczba członków, sprzedaż biletów, wartość ich praw audiowizualnych i ich sponsoring będą zawsze powiązane z tymi wynikami, niezależnie od podziału, w którym porusza się nasza jednostka. Poznaj nasze możliwości, popraw wydajność sportowców, popraw dynamikę grupy w sporcie zespołowym, zidentyfikuj klucze do odkrywania nowych talentów, zarządzaj różnymi osobowościami, wspieraj najlepszych sportowców w ich rozwoju osobistym i Po zatrzymaniu talentu są to niektóre ze złożonych wyzwań związanych z zarządzaniem wynikami sportowymi instytucji, którymi musimy zarządzać.

9. Operacje i organizacja biznesu

Podmioty sportowe, jak każda firma, muszą odpowiadać organizacji biznesowej, która maksymalizuje wyniki. Jaka jest struktura organizacyjna podmiotu sportowego? Czy istnieją modele sukcesu, które można replikować? Z drugiej strony, jeśli istnieje środowisko, w którym złożoność operacji jest odwrotnie proporcjonalna do jej widoczności, jest to sport. Wśród wielu aspektów musimy zająć się następującymi kwestiami: zarządzanie przestrzenią i halą sportową, zarządzanie harmonogramami, pojemność i mobilizacja dużych grup ludzi, bezpieczeństwo w czasach maksymalnej pojemności itp. Temat pozwoli zrozumieć przepływy pracy w podmiotach sportowych oraz sposób zaprojektowania procesów biznesowych i działań w celu dobrej koordynacji między różnymi działami.

10. Prawo w dziedzinie sportu

Jak każdy sektor gospodarki, działalność sportowa podlega różnym ramom prawnym każdego kraju, a także własnym regulacjom ponadnarodowych podmiotów, którym powierzono odpowiedzialność za arbitraż. Z drugiej strony podmioty sportowe podlegają tym samym prawom, co każda firma, choć z pewnymi szczegółami, które należy znać.

11. Zarządzanie talentami i umiejętności zarządzania

W poprzednich modułach pracowaliśmy już nad organizacją, która wykracza poza działalność sportową i zarządzanie talentami sportowymi, ale aby wszystko to działało, zarządzanie wymaga interdyscyplinarnego zespołu specjalistów, z którymi można zarządzać motywacją, kompetencjami i wynagrodzeniem. . Chociaż prawdą jest, że podmioty sportowe zazwyczaj mają wysoką wartość wynikającą z poczucia przynależności do instytucji, konieczne jest zarządzanie nimi i wzmacnianie ich w celu osiągnięcia możliwie najwyższej wydajności w optymalnym środowisku pracy. Ponadto rola lidera wymaga umiejętności zarządzania ludźmi, inteligencji emocjonalnej i motywacji zespołu.

12. Technologia, systemy informacyjne i transformacja cyfrowa organizacji sportowych

Podmioty sportowe tradycyjnie były sektorem o niskim poziomie wdrożenia technologicznego. Systemy informacyjne są jednak niezbędnymi narzędziami w każdej dziedzinie pracy i kluczowym elementem wydajności. Temat przedstawi niezbędne koncepcje, aby zrozumieć, jakie są narzędzia technologiczne, które pozwalają organizacjom sportowym poprawić ich konkurencyjność oraz w jaki sposób analiza danych może zapewnić lepsze zrozumienie biznesu. Proces transformacji cyfrowej nie jest związany wyłącznie z wdrażaniem narzędzi cyfrowych, ale ze zmianą kultury organizacyjnej firm i sposobu, w jaki realizują swoje procesy biznesowe. Pojęcia takie jak sprawne zarządzanie, praca nad kamieniami milowymi, korzystanie z narzędzi współpracy mogą oznaczać zasadniczą zmianę, jeśli chodzi o promowanie organizacji sportowej.

13. Przedmioty opcjonalne

Program umożliwia wybór kilku przedmiotów specjalizacji w celu dodania 7,5 punktów ECTS.

13a. Przedsiębiorczość i innowacje

Zazwyczaj innowacje łączymy z kreatywnością, biorąc udział w całym procesie. Ale procesy innowacyjne i udane doświadczenia przedsiębiorcze mają wiele metod i wytrwałości. W ramach tego przedmiotu studenci zdobędą podstawową wiedzę i umiejętności, aby stać się oszustami innowacyjnych projektów w swoich organizacjach.

13b Rynek transferów sportowych

Dobre wyniki na rynku transferowym mogą oznaczać sukces lub zniszczenie organizacji sportowej. W tym temacie dokonamy przeglądu pisemnych i niepisanych zasad rynku transferowego oraz niektórych podstawowych umiejętności niezbędnych do interakcji na tym rynku.

13c. Polityka publiczna w dziedzinie sportu

Jakie są polityki publiczne promujące sport społeczny w sposób integracyjny i równy? Co powinna zrobić administracja publiczna, aby promować oddolny sport z celem zdrowia publicznego? Jaką rolę mają polityki publiczne, aby stymulować sport w celu stworzenia światowej klasy sportowców?

W tym temacie dokonano przeglądu roli i odpowiedzialności administracji publicznej w promowaniu sportu pod kątem aspektów społecznych i konkurencyjnych.

13d Organizacja i marketing międzynarodowych imprez sportowych (Paryż)

Studenci, którzy podejmą ten opcjonalny przedmiot, będą podróżować do Paryża przez dwa pełne tygodnie. Ten fakultatywny przedmiot koncentruje się na zrozumieniu szczególnych cech głównych wydarzeń międzynarodowych.

Zajęcia odbędą się w siedzibie SMS w Paryżu i będą prowadzone w języku angielskim. W ramach programu zajęć odbędą się wizyty w następujących instytucjach i organizacjach sportowych:

  • Komitet Organizacyjny Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
  • Komitet Organizacyjny Mistrzostw Świata w Rugby Francja 2023
  • Międzynarodowy turniej tenisowy sprzęt do Roland Garros

14. Final Master Project

Master Final Project obejmuje całą naukę, którą uczeń nabył w całym Master w swoich różnych przedmiotach. Aby go zrealizować, pracujesz w grupie, ponieważ celem jest tak dalece, jak to możliwe, aby praca była zbliżona do rzeczywistości zawodu. Będzie to polegało na wdrożeniu biznesplanu w jednostce sportowej wraz z omówieniem celów i potrzeb, a także na miejscu, w którym uczeń będzie wykazywał, że jest w stanie zastosować całą wiedzę nauczaną na różne tematy i realizować projekt od początku do końca .

Ostateczny projekt zostanie opracowany w grupach 3 lub 4 studentów, którzy będą mieli nauczyciela od definicji projektu do jego ostatecznej prezentacji lub obrony.

Rozwój zarządzania

Studenci wezmą udział w programie coachingowym mającym na celu opracowanie metodyki ciągłego doskonalenia:

  • Ulepszenie wymaga wykrycia.
  • Określenie celów i terminów.
  • Kontrola postępów
  • Ocena wyników.
  • Ustanowienie nowych wyzwań.

Symulatory biznesowe

Zastosowanie symulatorów pozwala nam umieszczać działania edukacyjne w prawie rzeczywistym środowisku, w którym sukces lub porażka zależą nie tylko od naszych działań, ale także od działań naszych konkurentów, dlatego też podejmowane przez nas decyzje będą wymagały wiedzy i analizy twojej aktywności

Symulatory pozwolą nam grać różne role i czytać tę samą rzeczywistość z różnych perspektyw.

Trening na świeżym powietrzu

Konferencje plenerowe polegają na prowadzeniu działań związanych ze światem sportu, które pozwalają nam oceniać i rozwijać nasze umiejętności pracy w zespole i umiejętności przywódcze.

SMS ma zespół trenerów z dużym doświadczeniem w szkoleniach menedżerskich, które pomogą nam powiązać rozwój umiejętności menedżerskich z naszym codziennym środowiskiem, umożliwiając nam wykładniczy rozwój naszych umiejętności zarządczych.

dodatkowe działania

W ramach programu działalności, różne działania, które uzupełniają kursy będą organizowane:

  • Wizyta w obiektach sportowych kilku podmiotów:
    • FC Barcelona
    • RCD Espanyol
    • High Performance Sports Center (CAR)
    • Girona FC
    • Reial Club de Tenis Barcelona
    • Tor Catalunya Formuły 1
    • Wizyta na Camp Nou Experience FC Barcelona i Muzeum Olimpijskim w Barcelonie
  • Masterclasses w charakterystycznych miejscach:
  • FC Barcelona
  • RCD Espanyol
  • Zajęcia na świeżym powietrzu, które są częścią planu rozwoju zarządzania

kariera

Studenci, którzy ukończyli ten magister, mogą rozwijać swoją karierę zawodową na następujących stanowiskach kierowniczych:

  • Profesjonalne kluby piłkarskie
  • Kluby w innych sportach
  • Krajowe lub międzynarodowe organizacje sportowe.
  • Firmy dedykowane sektorowi sportowemu.

Nauczanie personelu

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

Michael rozpoczął karierę sportową jako zawodnik rugby w Stade Français. Wiele lat później postanowił założyć klub rugby Paris Neuilly. Wiele lat później założył agencję Au delà du sport, która specjalizowała się w relacjach między sportem a zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Równolegle Michael nauczał marketingu przez ponad 15 lat, aż w 2010 roku postanowił założyć własną szkołę, tworząc Sports Management School (SMS), szkołę biznesu specjalizującą się w zarządzaniu sportem, której jest obecnie założycielem i profesorem .

Profesjonalny świat marketingu i sponsoringu, zwłaszcza sportowych, z ponad 12-letnim doświadczeniem w różnych międzynarodowych firm, takich jak Banco Sabadell, Zurich Insurance lub Futbol Club Barcelona.

Założyciel CA Sports Marketing, firmy zajmującej się aktywacją i pośrednictwem umów sponsoringowych. Obecnie rozwija także obszar doradczy Instytutu Johana Cruyffa. Jest sponsorem i profesorem marketingu sportowego w głównych mistrzach i podyplomowych szkołach hiszpańskich.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

Prawnik specjalista ds. Własności intelektualnej

Wreszcie w rekrutacji sportowców umowy przez wydawcę (w prawach graficznych i eksploatacji). Jego wizja jako konsultant sportowy Event Planner w ciągu ostatnich 5 lat doświadczenia zawodowego wypełnić wiedzę również z punktu widzenia marketingu i finansów, i nadanie jej wartości dodanej w dziedzinie biznesu sportowego.

Przez 5 lat był odpowiedzialny za projekty rozwojowe obiektów FC Barcelona, osiągając znaczący wzrost przychodów z jego komercyjnego wykorzystania. Wcześniej był odpowiedzialny za projekt CRM i obsługę klienta w tej samej instytucji.

Od 1996 związany z projektami e-biznesowymi, w 2012 roku dołączył do Onebox Ticket Management jako partner i dyrektor generalny. W 2016 roku założył Start-IT Studio w celu świadczenia usług doradczych i tworzenia startupów w dziedzinie technologii.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

Sports Marketer z ponad 6-letnim doświadczeniem na stanowiskach komercyjnych w świecie sportu i rozrywki w Londynie. Mówiąc dokładniej, związane z cyfrowymi projektami rozwoju biznesu, wykorzystywaniem licencji komercyjnych i wdrażaniem usług sprzedaży biletów

Obecnie jako New Business Manager w dziale Digital. Przed F1 pracowałem w Viagogo, wiodącej firmie na rynku wtórnym biletów na wydarzenia sportowe, odpowiedzialnej za otwieranie i rozwój działalności na rynku południowoeuropejskim. W ten sposób firma przyciąga nowe kluby i zawody sportowe na najwyższym poziomie.

Pracuje w branży gier online od 2008 roku, wykonując różne zadania, zawsze związane z działami marketingu. Rozpoczął pracę dla NetBet, w siedzibie głównej w Londynie, aw 2010 roku przeniósł się do Barcelony, aby dołączyć do Suertii, jako asystent działu marketingu.

Po trzech latach pracy w Barcelonie i kolejnym w RetaBET podjął pracę w Mediapro, szczególnie w cyfrowej części beIN SPORTS jako Menedżer B2C, gdzie spędził dwa i pół roku. Od marca 2018 r. Pracuje w The Coin Gaming Group, estońskiej firmie specjalizującej się w grach online z kryptowalutami, jako szef regionu LATAM.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

Założyciel i dyrektor firmy doradczej zajmującej się wzrostem i rozwojem potencjału ludzi i zespołów: Alter Ego Sports

Mentor w zakresie przywództwa i umiejętności społecznych, specjalizuje się w High Performance. Trener i trener osób i zespołów w dziedzinie biznesu i sportu.

Praktyk NLP (programowanie neurolingwistyczne). Bizneswoman i menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem, członek zarządu Barcelona Marketing Club od 2010 roku i członek „Catalan Sports Advisory Board” Generalitat de Catalunya jako Sekretarz Generalny od 2011 roku.

Sergi Mesonero jest współzałożycielem i dyrektorem ds. Strategii Liga de Videojuegos Profesional, największej hiszpańskiej organizacji e-sportowej.

Jest także dyrektorem Katedry Esports na Katolickim Uniwersytecie w Murcji (UCAM). Wcześniej rozwijał karierę zawodową w dziedzinie niekomercyjnej dystrybucji i wystaw filmów, reżyserując festiwale i nagrody filmowe oraz uczestnicząc w tworzeniu Platformy Festiwalowej w Barcelonie.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

Raúl Ciprés jest inżynierem technicznym przemysłu z Politechniki w Katalonii. Magister zarządzania i marketingu sportowego od La Salle-JCI. Partner założyciel i dyrektor generalny Creativialab, agencji marketingowej BTL zajmującej się marketingiem Sports i Social Pro. Partner i CMO Startupu iWOPI. Partner startupu Zwycięzca startowy EASY TRAVEL nagrody Airbnb Travel Tech Award. Były członek zarządu - dział marketingu - sojusze i rozbudowa klubu Joventut Badalona (Club Liga ACB). Był dyrektorem marketingu ogólnego w klubie piłkarskim - RCD Espanyol. Opracowanie projektu nowego stadionu RCD.

Był dyrektorem marketingu w Real Club de Polo de Barcelona. Był dyrektorem marketingu klubu klubu Joventut Badalona w Endesa Basketball League. Uczy i wykładał na Master in Marketing Management w EAE Business School, Master in Sports Marketing w UAB-Johan Cruyff Institute, Tecnocampus Mataró UPF, Podyplomowe Dziennikarstwo Sportowe w Blanquerna - Ramon Llull University i ESADE.

Specjalizuje się w brandingu, sponsoringu, marketingu sportowym, planach strategicznych, planach marketingowych, kreatywnej koncepcji, brandingu, planach aktywacyjnych nowej technologii BTL.

Rafael jest dyrektorem barcelońskiego biura agencji Yeesss, zajmującej się tworzeniem treści cyfrowych dla marek, klubów i sportowców, z siedzibą w Paryżu.

Przed dołączeniem do projektu pracował przez pięć lat w dziale komunikacji Football Club Barcelona, zarządzając między innymi sieciami społecznościowymi pierwszej drużyny.

Brał również udział w opracowywaniu strategii online dla elitarnych firm i sportowców.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

Z dyplomem Administracji Biznesowej i Zarządzania ESADE, Sergi rozwinął większość swojej kariery zawodowej w branży piłkarskiej, pracując dla agencji, producentów, klubów i stowarzyszeń, uzyskując globalną wizję tego biznesu. Rozpoczął swoją współpracę ze sportem, oferując doradztwo finansowe klubom i innym firmom z branży rekreacyjnej z KPMG Football European Unit w Wielkiej Brytanii. W drodze powrotnej do Barcelony podejmuje się kilku projektów i zaczyna współpracować z agencją Marketingową Mediaiasports Mediasports, którą później integruje, aby prowadzić dywizję piłkarską, doradzając klubom, zawodom i markom związanym ze światem futbolu.

Za kilka lat Sergi dołącza do Komitetu Piłki Nożnej Grupy Mediapro i kieruje działaniami LFP World Challenge, strategicznego międzynarodowego projektu rozwojowego LaLiga. W 2016 r. Objął Dyrekcję Generalną Granada CF na wniosek nowej nieruchomości, chińskiej grupy DDMC, pilotując transformację i kładąc podwaliny pod profesjonalne, cyfrowe i zrównoważone zarządzanie klubem. Od początku tego roku Sergi jest prezesem agencji sportowej Onside Sports Iberia, spółki zależnej Lagàrdere Sports Group

Pasjonatka świata sportu, która rozpoczęła karierę sportową jako tenisistka i profesjonalny trener.

Ukończyła zarządzanie i zarządzanie biznesem (UVIC), magister marketingu i biznesu cyfrowego (ESADE).

Swoją karierę zawodową skierował do świata marketingu i sportu. Przez ponad 11 lat pracował w FC Barcelona, rozwijając różne stanowiska w obszarach marketingu, komunikacji i handlu, między innymi jako szef marketingu i dyrektor marketingu sportowego. Obecnie jest szefem marki Sevilla FC.

Vanessa ma duże doświadczenie w marketingu, brandingu, cyfrowej i komunikacji.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

Dominikański ekonomista, przeprowadził się do Barcelony 14 lat temu, a ponad 10 jest poświęconych branży sportowej. Był dyrektorem generalnym międzynarodowej agencji WWP na Europę Południową i Amerykę, kierując operacjami na Półwyspie Iberyjskim. Wcześniej był dyrektorem działu sponsoringu i szefem działu cyfrowego i treści w koszykówce Euroleague.

W trakcie swojej kariery pracował nad projektami komercyjnymi i aktywacyjnymi z NBA i kilkoma jego franczyzami, LaLiga, Major League Baseball i kilkoma jego zespołami, Royal Spanish Football Federation (RFEF), FC Barcelona, Real Madryt, Valencia CF, Rakuten, TAG Heuer, BMW, Banco Santander, Red Bull, TIDAL, New Balance, Turkish Airlines, BWIN, Adidas, 2K Sports, Nike, Spalding, Efes Pilsner, Intersport, New Era Cap, Beats by Dre i Upper Deck, między innymi markami, zawsze generują zwrot z inwestycji.

Specjalista od marketingu i handlu z ponad 15-letnim doświadczeniem międzynarodowym specjalizujący się w marketingu sportowym i sponsoringu.

Jego dotychczasowa i obecna kariera obejmuje zarządzanie projektami z markami, sportowcami, klubami, agencjami, federacjami i mediami w środowiskach sportowych i rozrywkowych w regionie EMEA, APAC i obu Ameryk. Zbierz ponad 200 wydarzeń wśród popularnych dyscyplin sportowych: piłka nożna, koszykówka, motocykle, surfing i premium: tenis, golf, F1, żeglarstwo, jeździectwo, polo. Karierę zawodową rozpoczął w międzynarodowym Sportsworld Media

Program prowadzony przez:
  • Język hiszpański
Ostatnia aktualizacja Wrzesień 15, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Paź 2019
Duration
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Cena
11,500 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paź 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paź 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa