MBA specjalizuje się w zarządzaniu i marketingu luksusu i mody

ESLSCA Business School

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

MBA specjalizuje się w zarządzaniu i marketingu luksusu i mody

ESLSCA Business School

Le MBA ESLSCA Zarządzanie i Marketing luksusu i mody Dziś po 13 latach istnienia znanego i uznanego za jeden z najlepszych środków wejściowych w takich działaniach.

Ma ona na celu dać studentom, poza bogactwo wiedzy i analizy tych sektorów gospodarczych w narzędzia, sztuki i kultury, umiejętności uznane za niezbędne do wszelkich osób posiadających lub chcących mieć profesjonalną działalność zarządzania w tych obszary bez względu na funkcję: manager, menedżer produktu, menedżer zakupie, Operations manager, kierownik sprzedaży detalicznej, dyrektor visual merchandising, dyrektor komunikacji, kierownik wydarzenie, dyrektor szkoleń detalicznego.

Począwszy od podstawowych dziedzinach działalności, w tym tworzenie, trendy, sztuki współczesnej, w tym szkolenia konkretnych pytań zarządzania obecny projektowania i mody w historycznych, geograficznych i socjologicznych aspektów poprzecznej drodze.

Przewiduje on również cyfrowe rynki wschodzące komponentów nowa gospodarka „, które są częścią umiejętności wymaganych przez dzisiejszych przedsiębiorstw.

RANKINGI:

  • Program wprowadzający SMBG cena i pierwszej dziesiątce rankingów od czasu jego powstania
  • Zwycięzca Trophy Pedagogika 2013
  • Zwycięzca Świata 2017 Najlepsze EDUNIVERSAL Masters: 18 wśród 50 najlepszych na świecie
  • 5. miejsce w rankingu SMBG-Eduniversal najlepszych mistrzów, MS oraz MBA w 2017 roku w kategorii „Luksus Zarządzania”.

CELE:

Multidyscyplinarny, w stanie przewidzieć, a nawet wywołać zmiany, młody wykonawczej z tego szkolenia jest przygotowany do różnych funkcji zarządzania: tworzenie, pochodzących identyfikację szans, inżynierii projektowej we wszystkich jego aspektach - produkcja , marketing, finanse, kontrola zarządzania, zarządzanie zespołem i zarządzania zmianą.

WHO jest szkolenie?

  • Studentów z sektora mody i luksusu, które chcą zintegrować pogłębienie odpowiedniej części zarządzającej do ich ulubionego sektora
  • W sektorze handlu studentów, zarządzania, finansów, chcąc przywłaszczyć uwarunkowania historyczne, gospodarcze i kulturalne związane z tymi działaniami w tym samym czasie, że składniki artystycznych człowieka i praktyki przemysłu, takich jak handel detaliczny, Visual Merchandisingu
  • Do studentów nauk strumienia pragnących zmienić swój światopogląd w jego składników na raz zjawiskowy i ekonomiczny
  • Jako profesjonaliści z doświadczeniem tylko częściowych obszarach uznawanych (tylko w biznesie w branży i konkretnego działania), które chcą poszerzyć swoje pole widzenia i rozumienia i poprawić swoje umiejętności
  • Jako profesjonaliści, którzy pracowali głównie na stanowiskach kierowniczych, którzy chcą poszerzyć swoje obszary wiedzy branżowej w celu zwiększenia ich potencjałów czynnościowych
  • W tych konwersji bez bezpośredniego doświadczenia praktyk zawodowych

PROGRAM KURSU

Kursy, tutoriale, konferencje, fora, luksusowe wycieczki, spotkania z instytucjami luksusowej mody i sztuki współczesnej, studia przypadku, projekty, warsztaty, rzeczywistych przypadków firm obejmujących analizę rynku leczonych zespoły, raport zdziwienie, staż, koniec pamięci cyklu.

Moduł 1: Luksusowy i mody

  • Historia i luksusowy globalnej gospodarki
  • Pretendentów: luksusowe grupy, historia, strategia
  • rynek sztuki
  • Warsztaty moda, moda i tekstylia, biżuteria
  • Współczesna sztuka i wystawa projekt kulturalny
  • Turystyka i luksusowe hotele
  • podstawowe perfumy

Moduł 2: Reklama Luksusowe

  • Ochrona prawna i prawodawstwo
  • marketing międzynarodowy
  • Komunikacja interpersonalna
  • komunikacja reklamodawców
  • Marketing Management, zarządzanie marką, Visual
  • merchandising

Moduł 3: Strategia

  • Gry biznesowe (Symulacja)
  • CRM

Moduł 4: Umiejętności

  • budynek kariera
  • Luksusowe działalność usługowa cyfrowy
  • Profesjonalny projekt - Memory
  • Międzynarodowy Business Analysis
  • Wystąpienia publiczne
  • Międzynarodowe Human Resources
  • Międzynarodowe prawo gospodarcze
  • przedsiębiorczość

PARTNERSKIE

Abc Luksusowy, DNA ARPP (np BVP) ARTSPHERE, Balistik ART, Balenciaga, Berlutti, Carita, Cartier, Chanel INTERNATIONAL buty Wheston INTERNATIONAL Chloe De Beers, Dior, Elie Saab, ERES, Expanscience, ESTEE LAUDER, Fashion (Hubert Barrère), Federacja transakcji sztuki i luksusowe Firmenich, Hermes, Galeries Lafayette, galeriach sztuki Marais Galerie Mermoz, galeria i Atelier Neuf oko z, Givenchy, IFOR QualiQuanti Instytut Issey Miake, ITEC (Beyond salonie kosmetycznym), przy czym SULTANE SABA, Printemps, Paryż dekoracyjne Sztuka, LVMH, MARTIN MARGIELA, Montblanc, GALLIERA MUZEUM, Montblanc, NELLY RODI, L'OCCITANE, PACO RABANNE FASHION CAPITAL PARIS, Le Petit PAŁAC, Prada, ROBERTO CAVALLI, HEAVENT SALON, SALON 1618, SEMO Sephora, TARA JARMON, TELEPARIS, WHOS NEXT BIJORCA Vanessa Bruno, JMWESTON Yamamoto ...

SZANSE

  • administrator
  • Product Manager
  • Purchasing Manager
  • Dyrektor Operacyjny
  • Dyrektor detaliczny
  • Dyrektor Visual Merchandisingu
  • Dyrektor Komunikacji
  • Dyrektor wydarzenie
  • Dyrektor szkoleń detalicznego

I wszystkie funkcje nadzorcze, dla których to szkolenie pozwala łatwo zmieścić się w luksusowych biznesu, mody lub sektorach o bardzo wysokiej wartości dodanej.

BYŁYCH anonse:

Gdzie one działają?
Alkos, Balmain, Burberrys, Hermes, Carita, Darphin, Celine, Chanel, Clarins, Clear Channel, Dior, Elie Saab, Elizabeth Arden, The Natural, Giorgio Armani, Gucci, Guerlain, L'Oreal, H & M, Sun Odzież, Intercosmétique, Interparfums, Lacoste, Lenotre, Lacure Officine, Lanvin, La Perla, Martin Margiela Fragrances Menard, Paul Smith, QualiQuanti, Sephora, Richard Mille, Société des Bains de Mer de Monaco, Montblanc, Hublot, Vanessa Bruno Van Cleff, Vuitton, projekt Christian Restoim - Carine Roitfeld

Co oni robią?
W obrębie głównych grup, takich jak MŚP, funkcje marketingu, sprzedaży detalicznej, lub zarządzanie: handel detaliczny zarządzania (w sprzedaży - sprzedać), visual merchandising, dyrektor zdarzenia, wyrobów, surowców zamówień, Międzynarodowa Training Manager - Retail, CRM Kierownik, Dyrektor PR Assistant Brand Manager, Analityk Biznesowy, Assistant Manager produkt Trade Marketing Export ...

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
  • Francuski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2019
Duration
Czas trwania
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
12,000 EUR
Locations
Francja - Paris, Île-de-France
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2019
Francja - Paris, Île-de-France
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą