Skierowana do "Junior" i / lub doświadczenie zawodowe, Master of Business Administration Szkoła Biznesu ISEAD operacyjno-strategiczne rozwija profesjonalną potrzeby do podejmowania i wdrażania w swoich zdolności kierowniczych organizacji. Program daje również treści, wizji i zdolność do przedsiębiorca ma większą swobodę w realizacji swoich pomysłów, pomaga priorytet zmienne w procesie decyzyjnym.
Własna metoda pracy jest szkolenie w podejmowaniu decyzji i rozwija umiejętności przywódcze w perspektywie zarządzania.
Korzyści programu oparte na:
Gwałtowne przedsiębiorstwa strategie wdrażania pracował w klasie
Klasztor doświadczenie w funkcjonowaniu na rynku globalnym
uczestnicy międzynarodowych profesjonalnych
Konsolidacja profesjonalnych relacji, Międzynarodowa Sieć
Przez jego rygorystycznego programu nauczania, Master of Business Administration ISEAD Business School sprzyja refleksji nad uczniami, bardziej wydajną pracę oraz identyfikacji problemu poprzez obserwację. Łączy pracy, inicjatywy, umiejętności, tworzenie i prowadzić generacji.
ONLINE (1)
Hiszpański
38 kredytów (2), 13 miesięcy
OGŁOSZENIA: lutym, czerwcu i październiku
doświadczenie mediów
4 lata
średniowiecze
27 lat
doświadczenie wykonawczy
(1) Międzynarodowy Tydzień Madryt, Hiszpania
(2) Zmierzone w Ameryce Północnej Credits Semestr systemu.
Program otrzymał znaczące uznanie w publikacjach biznesowych jak Financial Times i Business Week.
Struktura programu
moduły
Konkurencyjne Podstawy procesu
Rozwija zdolności i dyrektyw zrozumieć główne elementy biorące udział w procesie projektowania umiejętności i analizować spójność różnych decyzji, które kształtują i wpływ na wskaźniki wydajności firmy.
Podstawy zarządzania
Analiza kosztów do podejmowania decyzji
Podstawy zorientowane na klienta Marketing
talent Management
Rachunkowość i analiza finansowa
Konkurencyjne Process Management
Efektywne zarządzanie Integral Komunikacja
zarządzanie finansowe
strategia konkurencyjna
Zarządzanie Sprzedażą
Efektywne zarządzanie projektami
Analiza Inwestycji i wyceny przedsiębiorstw
Trade Marketing
Budżet jako narzędzie zarządzania
marketing międzynarodowy
środowisko gospodarcze
Strategia Rozwoju i Balanced Scorecard
Zarządzanie zakupami i Rekrutacja międzynarodowa
Global Vision Rachunek kosztów
E-Commerce
Kontrola zarządzania
Polityka firmy
Koniec Mistrzowskiej Projektu: Biznesplan
Międzynarodowy Tydzień: Realizacja strategii.
UWAGA: ISEAD zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian, które uzna za właściwe w tej strukturze programu i jego zawartości przeznaczonych do zapewnienia najlepszych i najbardziej aktualnych materiałów szkoleniowych.