AACSB Accredited

Kluczowe punkty MBA ISC Paris :

  • 16-miesięczny program w pełnym wymiarze godzin (6-miesięczny praktyczny projekt)
  • Akredytacja AACSB
  • Sieć oficjalnych partnerów (RALPH LAURENT, LAFAYETTE GALERIE, WYDARZENIA HAVAS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE itp.)
  • Dział Relacji z Firmami i 60 000 ofert pracy rocznie
  • Sieć absolwentów (ponad 16 000 członków)
  • Wymiar międzynarodowy: wysoka różnorodność kulturowa i profile, międzynarodowy wydział wysokiego szczebla
  • Pełny angielski
  • Kampus: Paryż

WYMAGANIA WSTĘPNE

  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe
  • minimum 3 lata nauki wyższej

KARIERA

Export Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analyst, International Trader

CELE

Sprytny marketing napędza zysk, długowieczność produktu i lojalność wobec marki: wszystko, czego szukają firmy. Ponieważ większość graczy biznesowych patrzy na swoje marki na nowe rynki i kanały, MSc International Business Marketing bada marketing w skali globalnej i daje uczniom systemową i globalną perspektywę organizacji w swoim otoczeniu. Poprzez połączenie zarządzania strategicznego, marketingu i biznesu międzynarodowego MSc IBM umożliwia studentom zastosowanie umiejętności i wiedzy w następujących obszarach: branding, badania rynku, zachowania konsumenckie, nowy produkt, rozwój rynku i międzynarodowe zarządzanie przedsiębiorstwem.

KLUCZOWE PUNKTY

  • 100% kursów w języku angielskim
  • Wykładowcy pochodzący z całego świata mieszający akademickich
  • referencje z doświadczeniami przemysłowymi
  • Unikalne połączenie nauczania akademickiego i praktycznego:
  • Case studies poważne gry, projekty wewnątrz firmy
  • Trzy dni kursów w każdym tygodniu
  • Kariera i profesjonalne prowadzenie projektów przez renomowanych headhunterów.

SZCZEGÓŁY PROGRAMU

ZARZĄDZANIE (WSPÓLNE CORE)

  • Tydzień międzynarodowy
  • Symulacja zarządzania - poważna gra
  • Przywództwo
  • Zarządzanie strategiczne
  • Etyka
  • Sprawozdania finansowe

MARKETING (WSPÓLNE CORE)

  • Badania rynku
  • Branding
  • Marketing strategiczny
  • Marketing cyfrowy
  • Marketing relacji

MIĘDZYNARODOWY BIZNES

  • Zarządzanie międzykulturowe
  • Marketing międzynarodowy
  • Uczenie się biznesu poprzez działanie

Poważna gra

  • Optymalizacja sił sprzedaży
  • Międzynarodowe negocjacje biznesowe
  • Decyzje strategiczne w handlu międzynarodowym
  • Prowadzenie działalności na rynkach wschodzących
  • Duże dane
  • Globalne zintegrowane zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Międzynarodowe zarządzanie projektem
  • Projekt wewnątrz firmy
  • Profesjonalna teza i metodologia
  • Indywidualne planowanie kariery i poszukiwanie pracy
Program prowadzony przez:
Język angielski
ISC Paris Business School

Zobacz 3 więcej kursów w ISC Paris Business School »

Ostatnia aktualizacja November 7, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Paź 2019
Duration
16 - 16 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Cena
18,500 EUR
4 raty
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Paź 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Paź 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

https://www.youtube.com/watch?v=2UVJ19pIsms