MBA Fashion Management - kierunek medialny
IFA Paris
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
24 - 24 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 14 800 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłata za zgłoszenie 150 EUR
Wstęp
IFA Paris Certyfikat MBA wydany przez FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Czas trwania: 24-miesięczny program w języku angielskim
- Kampus: Paryż
- Punkty ECTS: 120
- Opłata za zgłoszenie: 150 €
- Czesne: 14 800 €
- Ograniczone do: 25 uczniów w klasie
„Moda w dobie mediów społecznościowych jest bardzo ekscytująca”
Wstęp
Bardziej niż kiedykolwiek, specjaliści od mody muszą wykazywać się elastycznością i zdolnością do dostosowania się do trudniejszego otoczenia gospodarczego, ale także do zmieniających się trendów konsumenckich i zmian w systemie mody, wraz ze wzrostem zapotrzebowania na bardziej zrównoważone i etyczne praktyki biznesowe. Firmy poszukują menedżerów, którzy mogą rozwijać bardziej angażujące i społeczne doświadczenia, aby zachęcić konsumentów do nawiązywania kontaktów i mogą z pewnością poruszać się w innowacyjnych strategiach w środowisku cyfrowym.
Dostarczane od 2008 r. nasze zarządzanie modą MBA zostało całkowicie przeprojektowane, aby w pełni wykorzystać IFA Paris ' oraz naszą wiedzę ekspercką w zakresie najnowocześniejszych technologii i adaptacji bardziej zrównoważonych praktyk w branży modowej.
Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym absolwentom doskonałych umiejętności marketingowych i zarządczych wymaganych do poruszania się w tym zmieniającym się krajobrazie. Ponieważ branża dąży do tworzenia większej liczby nisz, aby utrzymać długoterminową rentowność swoich produktów lub usług, opracowaliśmy TRZY główne kierunki, które łączą tradycyjny francuski savoir-faire z dogłębnym zrozumieniem przyszłych potrzeb mody odzież, media modowe i przemysł luksusowy:
- Media (ten program)
- Luksus
- Strój
Obraz: mentalna reprezentacja kogoś lub czegoś… Jeśli weźmiemy pod uwagę modę jako język, jej rola jako wehikułu percepcji jest oczywista. Nasze kształty ciała, nasze osobowości, nasze style są do pewnego stopnia kształtowane przez obraz, który odbija się w lustrze mediów modowych.
Branża przechodzi psychologiczną zmianę. Do niedawna ludzie zawsze dążyli do osiągnięcia „ja pożądanego”, które byłoby idealną kopią tego, co znajduje odzwierciedlenie na błyszczących stronach czasopism. Teraz pojęcie „ja pożądanego” jest stopniowo odrzucane, a konsumenci domagają się, aby mogli zobaczyć siebie takimi, jakimi są, przez pryzmat mediów.
MBA w Fashion Management - Media Major został zrestrukturyzowany, aby umożliwić kandydatom promowanie idei dokładnej reprezentacji. Poprzez połączenie eksperymentalnych i kreatywnych modułów, wytworzą wizualne i artystyczne artefakty, które patrzą na modę przez pryzmat antropologiczny.
Wszystkie nasze programy opierają się na ramach ECTS określonych w konwencji bolońskiej. Po ukończeniu kursu studenci otrzymują łącznie 120 punktów ECTS, które można łatwo przenieść, jeśli zdecydują się na dalszą naukę. Program ten jest również certyfikowany przez FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Chcesz uzyskać więcej informacji na temat tego programu MBA przez e-mail? Kliknij tutaj → Wyślij mi więcej informacji!
Ten program MBA jest również dostępny do nauki online w naszej witrynie internetowej poświęconej nauczaniu na odległość IFA Paris – Ucz się online. Aby uzyskać wszystkie informacje na temat pełnej wersji tego kursu online, odwiedź: MBA Fashion Management - Media Major (Online).
Rekrutacja
Program
Struktura kursu
1 rok:
Pierwszy rok poświęcony jest nabywaniu podstawowych umiejętności i kompetencji w środowisku klasowym.
To intensywne i praktyczne szkolenie odbywa się w ramach nauczanych modułów zorganizowanych w cztery grupy modułów.
Dwie z grup tych modułów stanowią podstawowe elementy MBA Fashion Management. Jest to wspólne dla wszystkich trzech kierunków (luksus, odzież, media):
Zarządzanie marketingowe
To pogrupowanie obejmuje szereg modułów, które będą kolejno planowane w oparciu o strukturę planu marketingowego. Ogólna wiedza zdobyta przez studentów przygotuje ich do:
Analizuj złożone wyzwania marketingowe na podstawie praktycznych studiów przypadku
Strategicznie przydzielaj zasoby, aby osiągnąć wcześniej ustalone cele
DNA marki rzemieślniczej pozwalające na osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej.
Problemy biznesowe
Umiejętność słuchania i interpretowania sygnałów rynkowych jest kluczowym elementem dzisiejszych menedżerów. Musi być stale pielęgnowany. W ramach tego grupowania modułów uczniowie odkryją specyfikę branży modowej z ekonomicznego i finansowego punktu widzenia.
Oprócz modułu podstawowego, ten kierunek medialny koncentruje się wokół dwóch grup modułów, stanowiących prawie połowę programu nauczania:
Kontekstualizacja mody
To grupowanie modułów pomoże uczniom lepiej zrozumieć świat mody jako skrzyżowanie sztuki i przemysłu.
Obraz i komunikacja
Uczniowie zostaną umieszczeni w prawdziwym kontekście i rozwiną swoje umiejętności techniczne poprzez serię praktycznych warsztatów, od sesji zdjęciowych po kreatywne dziennikarstwo.
Chociaż program opiera się na unikalnych modułach i doświadczeniach edukacyjnych, główną atrakcją jest nasz wydział wykwalifikowanych i zmotywowanych wykładowców, którzy pochodzą z ponad 20 różnych krajów. Ten prawdziwy tygiel edukacyjny pozwala czerpać korzyści z różnych perspektyw kulturowych, co z kolei pobudza Twoją skłonność do analizowania i rozwiązywania problemów w kreatywny i niekonwencjonalny sposób.
Rok 2:
Drugi rok poświęcony jest wdrażaniu i eksperymentowaniu tych umiejętności poprzez ukończenie obowiązkowego stażu i opracowanie pracy dyplomowej Capstone, unikalnego i indywidualnego projektu, który wiele zawdzięcza IFA Paris nauce poprzez pedagogikę.
W projekcie Capstone oczekuje się, że studenci utworzą powiązanie między wiedzą z kursu a ich praktycznym zrozumieniem aktualnych najlepszych praktyk w branży, aby przygotować pełnoprawny plan przedsięwzięcia biznesowego.
Wreszcie, od początku do ukończenia studiów, niezależnie od lokalizacji, studenci studiów podyplomowych IFA Paris będą korzystać ze wsparcia unikalnego działu o nazwie „Centrum Kariery i Absolwentów”.
Bazując na silnej współpracy z grupami takimi jak LVMH, Richemont czy Kering, Centrum Kariery i Absolwentów zapewni dostęp do ekskluzywnych wydarzeń związanych z wprowadzeniem marki, pokazów mody, wystaw sztuki lub profesjonalnych targów w celu zbudowania własnej profesjonalnej sieci studentów.
Kredyty:
Rok 1: 60 ECTS
Marketing i zarządzanie - 18 punktów ECTS
Zagadnienia biznesowe - 13 ECTS
Kontekstualizacja mody - 7 punktów ECTS
Wizerunek i komunikacja - 22 ECTS
Rok 2: 60 punktów ECTS
Staż - 20 ECTS
Projekt Capstone - 40 ECTS