MAS / MBA Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą Master of Advanced Studies / Master of Business Administration Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą
IKF Institut für Kommunikation & Führung - Institute for Communication & Leadership
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lucerne, Szwajcaria
Języki
Niemiecki
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Feb 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie.
Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Science in International Business Administration
- Miami, Stany Zjednoczone
MBA dla studentów zagranicznych
- Aiken, Stany Zjednoczone
Master of Business Administration (MBA) (akredytacje europejskie i amerykańskie)
- Geneva, Szwajcaria