Przeczytaj oficjalny opis

Prezentacja

Podejście MBA z różnych przedmiotów związanych z biznesem, jak rozwijać swoje umiejętności kierownicze i przywódcze, oprócz możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego dzięki naszym programie stażu, aby odnieść sukces na poziomie wykonawczym. Koncentruje się na praktycznych aspektach rynków światowych na celu nauczenie studentów umiejętności mające zastosowanie w marketingu międzynarodowego i globalnego zarządzania w przedsiębiorstwach.

Cele

  • Naucz zasad etycznych mających zastosowanie do rzeczywistości gospodarczej.
  • Zapewnienie student zrozumieć funkcjonowanie świata przedsiębiorczości i mechanizmów regulujących rynki globalne.
  • Dowiedz się najlepsze narzędzia, wiedzę i umiejętności, aby odnieść sukces na poziomie wykonawczym.

Cel

a) Absolwenci i profesjonalistów, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty zatrudnienia.
b) doświadczonych specjalistów, którzy chcą podjąć się nowych zadań i obowiązków.
c) Firmy poszukują szkoleń pracowników.
d) Absolwenci w kształceniu zawodowym i Szkolnictwa Wyższego w Business Area poszukujących praktycznego przygotowania do wejścia na rynek pracy.

Możliwości zawodowe

  • Dyrektor Marketingu Międzynarodowego
  • Kierownik działu

INSA oferują możliwość staż w przedsiębiorstwach w trakcie.

Konspekt

Moduł 1 - Polityka Company i General strategii zarządzania.
Moduł 2 - strategii i polityk w Marketing Management.
Moduł 3 - kontroli gospodarczej i optymalizacja wyników.
Moduł 4 - Commercial Organizacja zarządzania sieciami.
Moduł 5 - Zarządzanie Umiejętności: coaching, empowerment, przywództwa i organizacji.
Moduł 6 - Analiza ekonomiczna Menedżerskich decyzji.
Moduł 7 - Zarządzanie finansowe: zarządzania, strategii i tworzenie wartości.
Moduł 8 - Spółka Ocena: fuzje, zakupy, wspólne przedsięwzięcia.
Moduł 9 - Globalizacja i internacjonalizacja rynkach. Analiza.
Moduł 10 - Etyka zarządzania i społeczna odpowiedzialność korporacyjna.
Moduł 11 - Znakowanie, zarządzanie wartości marki (know-how).
Moduł 12 - Product Manager. Projektowanie i implementacja polityki i planu marketingowego.
Moduł 13 - prognozy sprzedaży. Prognoza - Forenet (systemy eksperckie w prognozach gospodarczych).
Moduł 14 - Produkty i marki Strategia pozycjonowania. Globalizacja, otwarcie nowych rynków.
Moduł 15 - zarządzanie produkcją, jakością, logistyką i dystrybucją produktu.
Moduł 16 - Targi, zjazdy, kongresy.
Moduł 17 - Marketing klienta. Programy lojalnościowe. Kontrola nowych kanałów.
Moduł 18 - Marketing w firmach przemysłowych i usług.
Moduł 19 - Zastosowanie marketingu 2.0 w firmie.
Moduł 20 - Optymalizacja marż produktów.
Moduł 21 - Kwestie społeczne. Współpraca i rozwiązywanie konfliktów pracy.
Moduł 22 - sądowa i fiskalna Leczenie Menedżerskich działań.
Moduł 23 - Innowacja technologiczna w spółkach. Zarządzanie globalne know-how.
Moduł 24 - zrównoważona karta wyników. Projektowanie strategii zarządzania.
Moduł 25 - Finał Projektu. Strategiczny plan biznesowy.

System oceny

System oceny opiera się na ciągłej ocenie każdego bloku studiów, poprzez obecność na zajęciach i / lub badania. Student musi zdać każdy przedmiot osobno. Ponadto, student musi zyskały minimalny stopień przewidziane w biznesplanie.

Które pomyślnie przeszły ocenę i przy minimalnej wymaganej frekwencji, student uzyskać dyplom MBA Międzynarodowej INSA Biznes, Marketing & Communication School.

Program prowadzony przez:
Język angielski
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Lut 2020
Duration
1 rok
Zaoczne
Cena
7,400 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Lut 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lut 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Lut 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa