IMBA - International MBA W Barcelonie

ESERP Business School

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

IMBA - International MBA W Barcelonie

ESERP Business School

Jeśli chcesz poszerzyć swoją szkolenia mają większe szanse na znalezienie pracy na arenie międzynarodowej, dobrym rozwiązaniem jest, aby szkolić się IMBA - International MBA ESERP w Barcelonie, nauczony całości w języku angielskimWięc masz opanować język doskonałości biznesowej. Ponadto, dzięki czemu można go łączyć z innymi działaniami dnia, proponujemy dwa gniazda, wybierając pomiędzy wykonaniem badania zrobić to za rok lub dwa, w zależności od tego wybrać.

Będziesz w stanie prowadzić firmę i przeprowadzić różne strategie. Ponadto, można kontrolować finanse, przeprowadzić operacji, logistyki, kontroli jakości i dokonać oceny firm ważyć ewentualne fuzje i innych czynności. Dowiesz się również do negocjacji, w pozycję marki na rynku, aby zewnętrzna analiza strategiczna i przyciągnąć klientów, wśród wielu innych rzeczy. Po zakończeniu tych badań, będziesz miał wiele możliwości pracy. Nic dziwnego, że będziesz prowadzone firm i działówZwłaszcza te związane z gospodarką, a także pracować jako konsultant lub analityk pomóc firmę lub innym na życzenie. I bez zobowiązań i bezpłatnie na IMBA - International MBA w Barcelonie, Oprócz stopnia ESERP, można uzyskać odpowiedni stopień uniwersytecki wydane przez UVIC-UCC, Co czekasz?

Cele

  • Wysokie umiejętności organizacyjne, przywództwa i zarządzania.
  • Zdolność adaptacji do zmian i innowacji technologicznych.
  • Zdolność do zapewnienia strategicznej i operacyjnej wyższego szczebla w planach firmy.
  • Krytyczna analiza i zdolności do abstrakcji.
  • Prędkość w identyfikacji, analizy problemów i ich rozwiązywania.
  • Otwórz do społeczno-gospodarczego i kulturalnego środowiska mentalności.

Jako starszy, zarówno rozwoju osobistego i zawodowego swoich codziennych zajęć, w końcu przekształcenie kosztów wydajności szkolenia dla biznesu i organizacji wzbogacenia kulturowego.

IMBA-International-MBA-in-Barcelona

Metodologia

Case-Study: obszarów funkcjonalnych firmy są omawiane przez studia przypadków. Większość z nich rozwijać rzeczywiste problemy, które mogą wystąpić w każdej firmie.

PMO: narzędzia do zarządzania i wsparcia, aby przekształcić projekt w rzeczywistość, z globalną wizją i dynamicznym środowisku, z jego mocnych i słabych stron.

Inspireo Warsztaty / LEGO metodologia: poprawę rekrutacji biznesowe, uwalniając potencjał ludzi w środowisku pracy twórczej i uczestniczącej. Poprzez zastosowane warsztatach zwanych INSPIREO Wokshop rękę.

Balanced Scorecard (strategie projektowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem): model zarządzania oparty na obiektywnych, którego osiągnięcie jest mierzone za pomocą wskaźników biznesowych.

Budowanie zespołu: Uczniowie są podzieleni na małe grupy robocze. Praca grupowa jest kluczowym elementem przygotowania profesjonalnych stanowisk terminowych.

program

Organizacja Business & Strategic Planning

Financial Management: strategia zarządzania i tworzenia wartości:

  • Sprawozdań finansowych. Rentowność, miarą sukcesu
  • Opracowanie, monitorowanie i przegląd budżetu
  • Systemy kosztować. margines wkład

Zarządzanie ryzykiem

  • Zarządzanie ryzykiem: wypłacalność i płynność
  • Ryzyko handlowe: zarządzanie wierzytelnościami
  • Ryzyko biznesowe: mapowanie

Ramy prawne i podatkowe dla działalności spółki.

  • Business and Societies: ramy prawne
  • planowania budżetowego
  • odpowiedzialność prawną lub zarządzanie i handlowych

Polityka firmy i ogólnego zarządu. Organizacja i strategia.

  • Charakter i postęp lub myśl organizacyjną.
  • struktura organizacyjna
  • Rozwój działalności. Wirtualne organizacja i wzrostu modele.

Rola zasobów ludzkich w firmie.

  • kultura korporacyjna i zarządzanie talentami
  • Zarządzanie wybór i wynagrodzenie
  • Zarządzania zasobami ludzkimi.

umiejętności zarządzania. Przywództwo i motywacja. Zespół zarządzania

  • Style przywództwa i zarządzania
  • Mentoring & Empowerment
  • Przywództwo i Zarządzanie wiedzą

Rozdzielczość Współpraca i konflikty. etyka firmowe i CSR

  • Sposób i zbiorowych techniki negocjacji. Związków Zawodowych.
  • Komunikacji i rozwiązywania konfliktów
  • Analiza sytuacji niepewności
  • Kodeks Etyki Biznesu lub Corporate Social Responsibility. Akcja społeczna biznesu

Marketing i Zarządzanie komercyjne firmy

  • Strategia marketingowa i style
  • analiza konsumentów. pozycjonowanie na rynku
  • Struktura i funkcja sieci handlowej: planowania i osiągania Cele
  • Plan handlowy. Strategii i realizacji

Strategie marketingowe. Digital Marketing.

  • Marka. Znaczenie koncepcji i ewolucja
  • Plan marketingu strategicznego i operacyjnego. CRM
  • Cyfrowe koncepcje marketingowe. optymalizacja strony internetowej
  • Social Media. wizerunek firmy

Globalizacja i internacjonalizacja lub zakłady

  • Konkurencyjne Mechanizmy rynkach międzynarodowych.
  • Analiza lub rynkach międzynarodowych. ryzyko geopolityczne

Operations Management i zakupu lub rola. Supply Chain.

  • Optymalne zarządzanie zamówieniami
  • Optymalizacja łańcucha dostaw

zarządzania jakością. Zarządzanie innowacjami

  • Jakość i doskonałość. Lojalność klientów.
  • Analizy, pomiary i kontrola jakości. Plan poprawy.
  • Strategia i zarządzanie innowacjami technologicznymi

Marketing Management Area

Podstawy marketingu. Plan marketingu

  • Projekt i realizacja planu marketingowego.
  • Główne funkcje i zadania Działu Marketingu

Marketing and Business. Marketing dla firm przemysłowych i usługowych.

  • typologia firma i środowisko
  • Dział marketingu: struktura i zespół

Science Research & Marketing: Badania rynku i neuromarketing

  • Identyfikacji tendencji i możliwości
  • Gromadzenie i przetwarzanie informacji. CRM

Branding. Zarządzanie kryzysowe i ryzyko reputacji.

  • marka firmy i produktów. Wizerunek marki. Znaczenie i różnicowanie
  • Kryzys: analiza, plan działania, monitorowania i oceny

Umiejętności zarządzania. Leadershio i wzmocnienie

  • Kierownictw stylów. Zarządzanie zmianą. Coaching, inteligencja emocjonalna i społeczna.
  • Empowerment i motywacja. klimat społeczny. zarządzanie talentami.

zarządzanie siecią sprzedaży. Negocjacje i zarządzanie kontami klucz.

  • umiejętności pracy w zespole sprzedaży / umiejętności / kompetencje. Szkolenia, motywacja i nagroda
  • Duże lub specjalne rachunki klientów. Jego kierownictwo i znaczenie

Digital Marketing i E-Commerce

  • Tworzenie planu strategicznego Electronic Commerce.
  • Struktura technologiczna e-commerce
  • Online metody płatności
  • E-commerce jako okazję do internacjonalizacji

Marketing i zarządzanie łańcuchem dostaw

  • Optymalne zarządzanie zamówieniami
  • Optymalizacja łańcucha dostaw

Budżet sprzedaży. Polityka cenowa. Zyski i marża brutto

  • Espected cele sprzedaży mocowaniem jak popytu, produktu lub usługi
  • Prognozy sprzedaży, ogólnego budżetu i dochodów. Kluczowe aspekty XX budżetu

Ramy prawne

  • ochrona marka: pojęcie i zakres, remonty, optymalizacji i ochrony praw autorskich.
  • Własność intelektualna: przepisy, procedury, obrony oraz naruszenie

strategia pozycjonowania marki i produkty: globalizacja i podejmowanie decyzji

  • Segmentacja rynku: Drzewo, techniki i typologie
  • Opisowy analizy składników, klastra, model analizy połączonej Miss

Global Marketing. New Market & Export Dotacje

  • Internacjonalizacja lub marketing w całej firmie
  • Elo środowisko i ryzyko kraju
  • FTA. rynki Commom. Unie celne.

(*) Program treść, programowanie i materiały mogą ponieść jakąś odmianę zmianami w planowaniu akademickiego.

(*) Kolejność modułów wskazuje programowania oparty na Mistrza.

Perspektywy kariery

Badania będą okazją do rozwijania swojej kariery w różnych dziedzinach mogą pracować w takich dziedzinach jak:

  • Dyrekcja Generalna
  • planowanie strategiczne
  • Marketing Management - Commercial
  • Stosunki międzynarodowe i otwarcie nowych rynków
  • Produkt, Sales & Brand Manager
  • Adres w rachunkowości i zarządzania kontrolą
  • zarządzanie administracyjne - finansowe
  • Innowacje, badania i rozwój
  • Produkcja, logistyka, jakość i Dostaw
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 28, 2017
Czas trwania i cena
This course is Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2017
Duration
Czas trwania
1 - 2 lat
W niepełnym wymiarze czasu
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
11,920 EUR
Locations
Hiszpania - Barcelona
Data rozpoczęcia: Paźdz. 2017
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2017
Hiszpania - Barcelona
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą