Master in Business Administration (EMBA) reaguje na wzrost poziomu popytu, menedżerów i przedsiębiorców w ich dzień.

Aspekty, takie jak tworzenie wartości dodanej, odpowiedź na globalne środowisko, poprzez zróżnicowanie kultury korporacyjnej, społecznej odpowiedzialności biznesu, gospodarki opartej na wiedzy, skupienie zainteresowanych (interesariuszy) i perspektywy strategicznego zarządzanie ludźmi, wśród wielu innych, jesteśmy zmuszeni do nauki przez całe życie, jeśli chcemy, aby były skuteczne i efektywne w wykonywaniu naszych obowiązków.

cechy

MBA Władza wykonawcza:

  • Wizja strategiczna.
  • Skuteczne podejmowanie decyzji.
  • zarządzanie ludźmi.
  • perspektywy międzynarodowej.
  • Przedsiębiorczość.

Mechanizmy różnicowe czynniki

  • Treści dostosowane do realiów biznesowych i zastosować natychmiast przekazywane przez wykładowców profilu wybitnie kierowniczej i zawodowym.
  • Rozwój umiejętności menedżerskich, doświadczeniem i dostosowane do kariery każdego uczestnika.
  • Dynamiczna wymiana doświadczeń, zarówno wśród uczestników i wykładowców.
  • Promowanie pracy zespołowej, robi większość ocen w grupach roboczych oparte na rozwoju rzeczywistych przypadkach. Dzieli się on sześciokrotnie zespół mieć możliwość interakcji ze wszystkimi uczestnikami.
  • Zakończenie projektu końcowego obejmującego realizację inicjatywy przedsiębiorczej, tworząc firmę do tego celu i rozwijanie ich odpowiednich biznes plan.

kompletne szkolenie

Jest to główny, który koncentruje się na strategii, finansów i marketingu, zawierające specjały w Digital Gospodarki (szkolenia acreditadapor Instytutu Gospodarki Cyfrowej ESIC), rynków wschodzących, innowacje i przedsiębiorczość.

Profil studenta

Uczniowie w naszym Executive MBA są proaktywne chętnych do promowania dyrektywę zawodowego lub podejmie się zarządzania spółką, podziału w ramach tego samego lub zakresu charakteryzuje się podejmowania decyzji i zarządzania zasobami w warunkach zbliżenie wysoką adres.

Aby zakwalifikować się i być w stanie uczestniczyć w tym Executive MBA musi ukończyć swoje wykształcenie wyższe i posiadać zadowalającą rekordu akademickiego, który zawiera Business English umiejętności.

Wzbogacanie wśród uczestników EMBA wymagać będzie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych. Wszelkie inne zasługi, zarówno zawodowych i osobistych, zostaną ocenione przez komisję Przyjęć.

dziedzinach zawodowych objętych Executive MBA z ESIC:

  • Dyrekcja Generalna.
  • kierunek resortowych.
  • Business Unit Management.
  • Adres lub Zarządzanie MSP.
  • konsultant biznesowy.
  • Założycielem i / lub promotor działań przedsiębiorczych.

metodologia

  • Pozyskiwanie wiedzy.
  • rozwój umiejętności.
  • Wymiana doświadczeń.
  • proaktywne podejście do podejmowania decyzji i zarządzania ludźmi.
  • nauczania i role-play sesji.
  • interaktywne i dynamiczne symulacje biznesowe.

Szansa na żywo przez Executive MBA, osobliwości życia menedżerów firm dogodnie gdzie podejmowanie decyzji wymaga ciągłej analizy zmiennych wpływów i studiując wyniki, przed który będzie musiał tworzyć nowe decyzje.

program

Program studiów odbywa się w ciągu około 14-15 miesięcy, osiągając 18 miesięcy wraz z rozwojem końcowego projektu, który rozpoczyna się w 9. miesiącu studiów rozpoczyna się w październiku lub w lutym każdego roku akademickiego i klas odbywają się w piątki od 17:00 do 22:00 (od 16:30 do 21:30 w pewnym kampusie) oraz w soboty od 09:00 do 14:00. Wyjątkowo można również rozwijać seminarium w sobotę po południu i kilka tutoriali w dni powszednie od 19:00 projekt końcowy.

Program akademicki podzielony jest na 9 modułów, które tworzą główne obszary działalności gospodarczej i kierownicze podstawowe kompetencje niezbędne do pracy w konkurencyjnym środowisku biznesowym. Ponadto, jako wyróżnik, EMBA daje szczególne znaczenie w dziedzinie środowiska i Przedsiębiorczości (zarządzanie strategiczne), Finansów i Zarządzania i Marketingu Handlowego. Następnie program szczegółowy przedstawiający seminaria, które czynią każdego z modułów. (Program podlega zmianie)

Środowisko i biznesowe (zarządzanie strategiczne) - godzina: 90

  1. projekt biznesowy.
  2. Funkcja zarządzania.
  3. Analiza otoczenia gospodarczego.
  4. Struktura organizacji.
  5. Zarządzanie i planowanie strategiczne.
  6. Innowacji i nowych modeli biznesowych w dziedzinie cyfrowej
  7. Podatki w spółce.
  8. Corporate Risk Management.
  9. ład korporacyjny i społeczna odpowiedzialność biznesu.

Finance - godzina: 90

  1. Księgowe systemy informatyczne.
  2. Systemy kosztować.
  3. finansowy diagnoza ekonomiczna.
  4. kalkulacja finansowa.
  5. Zarządzanie płynnością.
  6. zarządzanie finansami
  7. Inwestycje.
  8. Finansowania.
  9. wyceny przedsiębiorstw.
  10. Planowanie finansowe i kontrola.

Marketing and Sales Management - godzina: 90

  1. Orientacja marketingowa w organizacji.
  2. marketing strategiczny: zachowań konsumenckich, segmentacji i pozycjonowania.
  3. Plan marketingowy.
  4. Badania handlowych.
  5. Produktów i usług.
  6. Znak, jako czynnik różnicowania.
  7. Cena.
  8. Dystrybucja.
  9. E-commerce.
  10. Komunikacja marketingowa.
  11. Adres wyposażenia handlowego.
  12. zintegrowany marketing cyfrowy.

Operacje - godzina: 30

  1. Strategia operacje.
  2. planowanie i innowacje operacje.
  3. Procesy robocze w łańcuchu dostaw.
  4. Zarządzanie jakością.

Management Information Systems - godzina: 30

  1. Systemy informacyjne.
  2. Karta wyników.
  3. Metody ilościowe decyzyjnych.
  4. Analityczne i metryki ekosystem cyfrowy.

Zarządzania ludźmi - godzina: 45

  1. planowanie HR
  2. Dobór i szkolenie.
  3. Systemy oceny wyników i odszkodowania.
  4. zarządzanie talentami.
  5. Przywództwo i motywacja.
  6. Stosunki społeczne i Pracy.

Międzynarodowe zakres - godzina: 50

  1. Strategie internacjonalizacji.
  2. International Finance.
  3. marketing międzynarodowy.
  4. rynków wschodzących.
  5. Globalny sposób myślenia.

Rozwój umiejętności zarządzania - nauczanie godzin: 55

  1. Plan działania na rzecz rozwoju osobistego.
  2. tworzenie grupy i zespołowej.
  3. Prowadzenie spotkań.
  4. komunikacja interpersonalna.
  5. negocjacje strategiczne.
  6. Zarządzanie zmianą.
  7. Przydatność executive coaching w firmie.

Przedsiębiorczość i Enterprise Project Management - godzina: 70

  1. Kreatywność i innowacja.
  2. środowisku korporacyjnym.
  3. Struktura biznes planu.
  4. Zarządzanie projektami.
  5. Rozwiązania finansowe dla przedsiębiorców.
  6. projekt biznesowy (tutoriale).

Informacje Program pokazuje zależność między modułami i oczekiwanych celów dydaktycznych (OAE) opisanych powyżej i różnych ocen.

rankingi Associates

  • ESIC wśród 27 najlepszych Międzynarodowej Szkoły Biznesu w nauczaniu MBA.
  • ESIC w „top” najlepszych szkół biznesu w Hiszpanii i na świecie
  • EMBA ESIC wśród 100 najlepszych executive MBA na świecie, zajmując 29 pozycję w Europie.
  • ESIC się w 100 najlepszych MBA na świecie, a w top 50 na marketing (Magister Zarządzania Marketingowego -MiM-) dla Executive MBA (EMBA) i finansów (MDF).
  • ESIC jest umieszczony 12th World Business School.
  • uznanie MBA.
Program prowadzony przez:
  • Język hiszpański

Zobacz 3 więcej kursów w ESIC Business & Marketing School »

Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Duration
18 miesięcy
Zaoczne
Cena
17,300 EUR
Zapisy w Maladze, Navarra, Sewilla, Saragossa, Bilbao i Granada: € 17,300.00; Valencia Współczynnik skolaryzacji: € 18,550.00; Zapisy w Madrycie i Barcelonie: € 22,900.00
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa