Executive Master in Business Administration

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 9

Opis programu

Master in Business Administration (EMBA) reaguje na wzrost poziomu popytu, menedżerów i przedsiębiorców w ich dzień.

Aspekty, takie jak tworzenie wartości dodanej, odpowiedź na globalne środowisko, poprzez zróżnicowanie kultury korporacyjnej, społecznej odpowiedzialności biznesu, gospodarki opartej na wiedzy, skupienie zainteresowanych (interesariuszy) i perspektywy strategicznego zarządzanie ludźmi, wśród wielu innych, jesteśmy zmuszeni do nauki przez całe życie, jeśli chcemy, aby były skuteczne i efektywne w wykonywaniu naszych obowiązków.

cechy

MBA Władza wykonawcza:

  • Wizja strategiczna.
  • Skuteczne podejmowanie decyzji.
  • zarządzanie ludźmi.
  • perspektywy międzynarodowej.
  • Przedsiębiorczość.

Mechanizmy różnicowe czynniki

  • Treści dostosowane do realiów biznesowych i zastosować natychmiast przekazywane przez wykładowców profilu wybitnie kierowniczej i zawodowym.
  • Rozwój umiejętności menedżerskich, doświadczeniem i dostosowane do kariery każdego uczestnika.
  • Dynamiczna wymiana doświadczeń, zarówno wśród uczestników i wykładowców.
  • Promowanie pracy zespołowej, robi większość ocen w grupach roboczych oparte na rozwoju rzeczywistych przypadkach. Dzieli się on sześciokrotnie zespół mieć możliwość interakcji ze wszystkimi uczestnikami.
  • Zakończenie projektu końcowego obejmującego realizację inicjatywy przedsiębiorczej, tworząc firmę do tego celu i rozwijanie ich odpowiednich biznes plan.

kompletne szkolenie

Jest to główny, który koncentruje się na strategii, finansów i marketingu, zawierające specjały w Digital Gospodarki (szkolenia acreditadapor Instytutu Gospodarki Cyfrowej ESIC), rynków wschodzących, innowacje i przedsiębiorczość.

Profil studenta

Uczniowie w naszym Executive MBA są proaktywne chętnych do promowania dyrektywę zawodowego lub podejmie się zarządzania spółką, podziału w ramach tego samego lub zakresu charakteryzuje się podejmowania decyzji i zarządzania zasobami w warunkach zbliżenie wysoką adres.

Aby zakwalifikować się i być w stanie uczestniczyć w tym Executive MBA musi ukończyć swoje wykształcenie wyższe i posiadać zadowalającą rekordu akademickiego, który zawiera Business English umiejętności.

Wzbogacanie wśród uczestników EMBA wymagać będzie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych. Wszelkie inne zasługi, zarówno zawodowych i osobistych, zostaną ocenione przez komisję Przyjęć.

dziedzinach zawodowych objętych Executive MBA z ESIC:

  • Dyrekcja Generalna.
  • kierunek resortowych.
  • Business Unit Management.
  • Adres lub Zarządzanie MSP.
  • konsultant biznesowy.
  • Założycielem i / lub promotor działań przedsiębiorczych.

metodologia

  • Pozyskiwanie wiedzy.
  • rozwój umiejętności.
  • Wymiana doświadczeń.
  • proaktywne podejście do podejmowania decyzji i zarządzania ludźmi.
  • nauczania i role-play sesji.
  • interaktywne i dynamiczne symulacje biznesowe.

Szansa na żywo przez Executive MBA, osobliwości życia menedżerów firm dogodnie gdzie podejmowanie decyzji wymaga ciągłej analizy zmiennych wpływów i studiując wyniki, przed który będzie musiał tworzyć nowe decyzje.

program

Program studiów odbywa się w ciągu około 14-15 miesięcy, osiągając 18 miesięcy wraz z rozwojem końcowego projektu, który rozpoczyna się w 9. miesiącu studiów rozpoczyna się w październiku lub w lutym każdego roku akademickiego i klas odbywają się w piątki od 17:00 do 22:00 (od 16:30 do 21:30 w pewnym kampusie) oraz w soboty od 09:00 do 14:00. Wyjątkowo można również rozwijać seminarium w sobotę po południu i kilka tutoriali w dni powszednie od 19:00 projekt końcowy.

Program akademicki podzielony jest na 9 modułów, które tworzą główne obszary działalności gospodarczej i kierownicze podstawowe kompetencje niezbędne do pracy w konkurencyjnym środowisku biznesowym. Ponadto, jako wyróżnik, EMBA daje szczególne znaczenie w dziedzinie środowiska i Przedsiębiorczości (zarządzanie strategiczne), Finansów i Zarządzania i Marketingu Handlowego. Następnie program szczegółowy przedstawiający seminaria, które czynią każdego z modułów. (Program podlega zmianie)

Środowisko i biznesowe (zarządzanie strategiczne) - godzina: 90

  1. projekt biznesowy.
  2. Funkcja zarządzania.
  3. Analiza otoczenia gospodarczego.
  4. Struktura organizacji.
  5. Zarządzanie i planowanie strategiczne.
  6. Innowacji i nowych modeli biznesowych w dziedzinie cyfrowej
  7. Podatki w spółce.
  8. Corporate Risk Management.
  9. ład korporacyjny i społeczna odpowiedzialność biznesu.

Finance - godzina: 90

  1. Księgowe systemy informatyczne.
  2. Systemy kosztować.
  3. finansowy diagnoza ekonomiczna.
  4. kalkulacja finansowa.
  5. Zarządzanie płynnością.
  6. zarządzanie finansami
  7. Inwestycje.
  8. Finansowania.
  9. wyceny przedsiębiorstw.
  10. Planowanie finansowe i kontrola.

Marketing and Sales Management - godzina: 90

  1. Orientacja marketingowa w organizacji.
  2. marketing strategiczny: zachowań konsumenckich, segmentacji i pozycjonowania.
  3. Plan marketingowy.
  4. Badania handlowych.
  5. Produktów i usług.
  6. Znak, jako czynnik różnicowania.
  7. Cena.
  8. Dystrybucja.
  9. E-commerce.
  10. Komunikacja marketingowa.
  11. Adres wyposażenia handlowego.
  12. zintegrowany marketing cyfrowy.

Operacje - godzina: 30

  1. Strategia operacje.
  2. planowanie i innowacje operacje.
  3. Procesy robocze w łańcuchu dostaw.
  4. Zarządzanie jakością.

Management Information Systems - godzina: 30

  1. Systemy informacyjne.
  2. Karta wyników.
  3. Metody ilościowe decyzyjnych.
  4. Analityczne i metryki ekosystem cyfrowy.

Zarządzania ludźmi - godzina: 45

  1. planowanie HR
  2. Dobór i szkolenie.
  3. Systemy oceny wyników i odszkodowania.
  4. zarządzanie talentami.
  5. Przywództwo i motywacja.
  6. Stosunki społeczne i Pracy.

Międzynarodowe zakres - godzina: 50

  1. Strategie internacjonalizacji.
  2. International Finance.
  3. marketing międzynarodowy.
  4. rynków wschodzących.
  5. Globalny sposób myślenia.

Rozwój umiejętności zarządzania - nauczanie godzin: 55

  1. Plan działania na rzecz rozwoju osobistego.
  2. tworzenie grupy i zespołowej.
  3. Prowadzenie spotkań.
  4. komunikacja interpersonalna.
  5. negocjacje strategiczne.
  6. Zarządzanie zmianą.
  7. Przydatność executive coaching w firmie.

Przedsiębiorczość i Enterprise Project Management - godzina: 70

  1. Kreatywność i innowacja.
  2. środowisku korporacyjnym.
  3. Struktura biznes planu.
  4. Zarządzanie projektami.
  5. Rozwiązania finansowe dla przedsiębiorców.
  6. projekt biznesowy (tutoriale).

Informacje Program pokazuje zależność między modułami i oczekiwanych celów dydaktycznych (OAE) opisanych powyżej i różnych ocen.

rankingi Associates

  • ESIC wśród 27 najlepszych Międzynarodowej Szkoły Biznesu w nauczaniu MBA.
  • ESIC w „top” najlepszych szkół biznesu w Hiszpanii i na świecie
  • EMBA ESIC wśród 100 najlepszych executive MBA na świecie, zajmując 29 pozycję w Europie.
  • ESIC się w 100 najlepszych MBA na świecie, a w top 50 na marketing (Magister Zarządzania Marketingowego -MiM-) dla Executive MBA (EMBA) i finansów (MDF).
  • ESIC jest umieszczony 12th World Business School.
  • uznanie MBA.
Ostatnia aktualizacja Lut 2018

Informacje o uczelni

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct rel ... Czytaj więcej

ESIC is a group of leading business schools in Spain, with an experience of over fifty years training business and marketing professionals. We strive to incentivize, promote, and maintain a direct relationship with the business environment in order to provide you with a practical academic training which focuses on the needs of the labor market. We offer training with values, to engage successfully as a highly qualified professional with excellent command and knowledge of the latest trends. Pokaż mniej
Madryt , Barcelona , Walencja , Sewilla , Saragossa , Marbella , Coruña , Pamplona , Bilbao , Granada , Vigo , Hiszpania online + 11 Więcej Mniej