Executive MBA
Coniche Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Houten, Niderlandy
Języki
Holenderski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Każda organizacja, która chce się rozwijać i skutecznie reagować na zmiany zewnętrzne, powinna wyznaczyć dyrektora ds. obsługi klienta. Według agencji badawczej Forrester. Chief Customer Officer to strateg ds. klientów, który zajmuje się optymalizacją obsługi klienta z perspektywy zarządzania klientami. W ten sposób tradycyjne podziały między działami, takimi jak marketing, sprzedaż i obsługa klienta, zostają usunięte i zagwarantowane jest jednoznaczne doświadczenie klienta. Szkoła Zarządzania Klientem szkoli strategów klientów, aby zrealizować tę ambicję w każdej organizacji.
Po ukończeniu studiów będziesz posiadał wiedzę, rozeznanie i kompetencje w zakresie marketingu i CRM, innowacji i technologii, zasobów ludzkich, zarządzania jakością i zarządzania finansami. Masz również zdecydowanie, skuteczność osobistą i cechy przywódcze. Krótko mówiąc, wszystko po to, aby wdrożyć skuteczną politykę zarządzania klientami, prowadzącą do wszystkich procesów klientów i procesów biznesowych.
O szkole
pytania
Podobne kursy
EMBA online w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Oxford, Wielka Brytania
- Sharjah, Zjednoczone Emiraty Arabskie
MBA
- Amsterdam, Niderlandy
MBA (CMI)
- Online