W niepełnym wymiarze czasu Commercial Management Programy, Wyszukaj najlepszy Commercial Management programy tutaj! - Commercial Management

W niepełnym wymiarze czasu Commercial Management Programy, Wyszukaj najlepszy Commercial Management programy tutaj! - Commercial Management

Przeznaczone dla profesjonalistów, którzy mają już znaczące praktyczne wiedzy, podyplomowe Executive MBA (EMBA) stopień został zaprojektowany, aby dać studentom narzędzia niezbędne do rozwoju ich kariery. Możesz pracować podczas studiów, ponieważ doświadczenie w świecie rzeczywistym wzbogaca środowisko nauki.

W niepełnym wymiarze czasu Commercial Management Programy: Szukaj tutaj programów Commercial Management . Wszystkie szkoły i W niepełnym wymiarze czasu informacje Commercial Management directely, zaoszczędzić czas i kontakt Commercial Management przyjęć tutaj!

Czytaj więcej

Executive MBA - Business Management And Sales

Formato Educativo
Łączone online i stacjonarne 10 miesięcy July 2018 Hiszpania Madryt Hiszpania online

W programie Gadex w zarządzaniu przedsiębiorstwem i Studentów Sales nauczą najbardziej innowacyjne sposoby zarządzania, kierowania zespołem i motywowania zespołów sprzedażowych technik, jak również własną sieć sprzedaży. Więc będziemy pracować przez bardzo dydaktycznej i kształcenia praktycznego, z rzeczywistych przypadków, które pomogą studentom w ich codziennej pracy z zespołem sprzedaży lub w jego obrębie. [+]

Wszelkie dzisiaj firma ma zasadniczą rolę w celu biznesowego, który jest niczym innym niż koniecznością komunikowania się, co działa, a więc to, co sprzedaje lub oferuje na rynku.

Ta maksymalna jest obecny we wszystkich rodzajach działalności; czy prywatnym lub publicznym, czy też nie zysku, każda firma musi przekazać, że oferuje klientom.

W ramach tej przesłance, każda firma będzie zobaczyć dwa wydziały, które przede wszystkim mają na celu zapewnienie, że ta komunikacja jest wystarczające; jednak doskonały jest nasz produkt, jeśli nie możemy przekazać do potencjalnego klienta, nie możemy ruszyć do przodu. Te dwa działy marketingu i sprzedaży są i muszą współpracować i koordynowane marketing naszych produktów drogę.... [-]