Executive Master of Business Administration - Zarządzanie cyfrowe
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Jounieh, Liban
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany
Czas trwania
18 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 480 / per credit
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
USEK Business School (UBS) we współpracy z ESSCA (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), członkiem „Conférence des Grandes Écoles” (CGE) oraz AACSB, EQUIS i AMBA z potrójną akredytacją, może teraz zaoferować wyjątkową program w Libanie, który zapewnia studentom podwójny dyplom:
- Dyplom magistra zarządzania cyfrowego z ESSCA;
- Executive MBA z USEK.
Program ten, realizowany w kampusie ESSCA w Paryżu i akredytowany przez „Conférence des Grandes Écoles” (CGE), jest również realizowany w USEK w Libanie i jest przeznaczony dla młodych libańskich profesjonalistów.
Zainteresowanym kandydatom proponuje następujące specjalizacje:
- Digital Management, opcja Corporate Digital Transformation, która tworzy liderów-menedżerów pracujących metodami zwinnymi, którzy mogą ustalić strategię cyfrową z korzyścią dla ich marki (w B2C lub B2B);
- Digital Management, Business Development, który tworzy intrapreneurial managerów, którzy mogą prowadzić i rozwijać wysokiej klasy projekty technologiczne, dbając jednocześnie o zachowanie efektywności ekonomicznej działalności cyfrowej przedsiębiorstwa.
Cele programu
Ten program tworzy menedżerów cyfrowych zdolnych do:
- Definiowanie cyfrowych modeli biznesowych na korzyść strategicznych wyzwań
- Opanowanie doświadczenia użytkownika, big data i dźwigni marketingu internetowego
- Synchronizacja strategii marketingowych i śledzenie wzrostu cyfrowej aktywności przedsiębiorstwa
- Rozwijanie i kontrolowanie działalności e-biznesowej
- Stymulowanie zmian kulturowych i organizacyjnych poprzez zwinność i innowacyjność
Program
Czas trwania programu to 18 miesięcy; praca dyplomowa powinna być przygotowana przez studentów na zakończenie programu. Kursy są dostarczane głównie raz w miesiącu pod koniec tygodnia.
Połowa programu jest realizowana w języku francuskim, a druga połowa w języku angielskim. Jego struktura łączy 38 kredytów amerykańskich.
Ekspedycja edukacyjna
Pod koniec pierwszego semestru studenci są wezwani do podróży do Doliny Krzemowej, kalifornijskiego technopola, na „wyprawę edukacyjną”. Ta podróż studyjna obejmuje spotkania z osobowościami innowacyjnymi i przedsiębiorczymi, spotkania networkingowe oraz wizyty w przedsiębiorstwach, ośrodkach badawczych, uniwersytetach i start-upach.
Kursy
Wspólny rdzeń
- DMGT515 Metody badań biznesowych i rozwój zawodowy
- Ścieżka klienta DMGT520, strategie mobilne i media społecznościowe
- DMGT530 Cyfrowe modele biznesowe, innowacje i Big Data
- DMGT525 Marketing cyfrowy i podłączone urządzenia
- DMGT510 Podstawy studiów biznesowych
- Międzynarodowa Ekspedycja Naukowa DMGT535
Opcja 1 - Specjalizacja w cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa
- Strategia marki DMGT610 w cyfrowym świecie
- DMGT615 Transformacja cyfrowa i zarządzanie zmianą
Opcja 2 - Specjalizacja w rozwoju biznesu
- Strategie rozwoju biznesu DMGT625
- DMGT620 Platforma do projektowania stron internetowych i handlu elektronicznego
Capstone
- Teza zawodowa DMGT690A
We współpracy z ESSCA School of Management we Francji. Studenci otrzymają podwójny dyplom: specjalistyczny tytuł magistra zarządzania cyfrowego z ESSCA oraz Executive MBA z USEK
Cel edukacyjny 1: Absolwenci opanują strategiczne doświadczenie marketingu cyfrowego.
- Cel nauczania 1. Przeanalizuj empiryczne strategie marketingowe w celu wdrożenia doświadczenia e-zakupowego.
- Cel szkoleniowy 2. Wykazanie umiejętności synchronizacji mobilnego planu marketingowego w ramach strategii wielokanałowej.
- Cel nauczania 3. Wykorzystywanie danych i budowanie skutecznego podejścia do marketingu biznesowego w oparciu o wiedzę o klientach.
Cel nauczania 2: Absolwenci będą ćwiczyć innowacje dotyczące cyfrowych modeli biznesowych.
- Cel nauczania 1. Opracowanie innowacji i wykorzystanie kanwy modelu biznesowego.
- Cel nauczania 2. Zdefiniuj strategię komunikacji cyfrowej.
Cel edukacyjny 3: Absolwenci będą posiadać umiejętności cyfrowego strategicznego zarządzania marką.
- Cel uczenia się. Opracuj i wdroż 360-stopniowy plan działania marki cyfrowej.
Cel nauczania 4: Absolwenci zdobędą niezbędne umiejętności związane z transformacją cyfrową.
- Cel nauczania 1. Zrozumienie cyfrowej transformacji organizacji i ewolucji zarządzania związanych z rozwojem cyfrowym.
- Cel nauczania 2. Zrozumienie koncepcji zwinnego zarządzania projektami i zastosowanie odpowiednich metod zarządzania w cyfrowym środowisku biznesowym.
Cel nauczania 5: Absolwenci będą posiadać umiejętności efektywnej komunikacji.
- Cel nauczania 1. Organizowanie, pisanie i wykonywanie profesjonalnych raportów ustnych i pisemnych dla biznesu w środowisku globalnym.
- Cel nauczania 2. Mówienie i prezentowanie przy użyciu profesjonalnych umiejętności komunikacyjnych i technologii.
Rekrutacja
Możliwości związane z karierą
Ten program zapewnia następujące możliwości pracy:
- Główny cyfrowy oficer
- Dyrektor marketingu i digital
- E-biznes cyfrowy przedsiębiorca/intraprzedsiębiorca
- Kierownik projektu marketingu internetowego i komunikacji cyfrowej
- Konsultant ds. Strategii cyfrowej
- Deweloper biznesowy
- Dyrektor e-biznesu
- Dyrektor ds. marki
- Menadżer mediów społecznościowych
Akredytacje
Stypendia i Finansowanie
O szkole
pytania
Podobne kursy
Elastyczny Executive MBA
- The Hague, Niderlandy
- Online Netherlands
Executive MBA
- Paris, Francja
- Roubaix, Francja
Globalny Executive MBA
- Vienna, Austria