Wszystkie programów MBA Hiszpania

Programów MBA Hiszpania

MBA

Ciepła pogoda, długie plaże, przyjaznych ludzi i bogatej historii kultury - Hiszpania ma wiele do zaoferowania studentom podczas ich czasu wolnego. Instytucje wymienione poniżej są poważnie o wyniki w nauce, too. Najlepszych programów MBA Hiszpania poniżej skoncentrować się na rozwijaniu analitycznych, strategicznych i organizacyjnych umiejętności, zachowując się z etyki przywództwa i trendach biznesowych.

Z MBA Hiszpania pełnym lub niepełnym wymiarze opcji trwające 1-2 lata, są programy MBA, które mogą zaspokoić każdy student 's plan. Czy wracasz do badania po pewnym czasie pracy w świecie biznesu, czy też niedawny absolwent program studiów biznesowych, MBA Hiszpanii pomoże zwiększyć swoje przywództwo, przedsiębiorczość i umiejętności w zakresie innowacji. Studium dla MBA w Hiszpanii i dodać przewagę konkurencyjną do CV, a jednocześnie trochę czasu, aby poznać bliżej kulturę Hiszpanii ma do zaoferowania.

Czytaj więcej na temat programów MBA w Hiszpanii wymienionych poniżej. Możesz poprosić o bardziej szczegółowe informacje o każdym z programów MBA Hiszpanii!

Czytaj więcej

International MBA

EAE Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok September 2016 Hiszpania Barcelona

International MBA jest ogólny program zarządzania przedsiębiorstwem, który koncentruje się na wszystkie aspekty korporacyjne administracji. Kurs integruje wszystkie obszary działalności gospodarczej, tak aby uczniowie uzyskania ogólnego obrazu przedsiębiorstwa. [+]

International MBA

International MBA jest ogólny program zarządzania przedsiębiorstwem, który koncentruje się na wszystkie aspekty korporacyjne administracji. Kurs integruje wszystkie obszary działalności gospodarczej, tak aby uczniowie uzyskania ogólnego obrazu przedsiębiorstwa. Świat biznesu wymaga doświadczonych specjalistów z zaawansowanej wiedzy w różnych dziedzinach skuteczne zarządzanie, a jednocześnie wymaga umiejętności osobiste, takie jak elastyczność, odbicie, rozdzielczość i kreatywności.

MBA jest skierowany do opracowania strategicznych i innowacyjne myślenie i umiejętności z zakresu przedsiębiorczości dla dzisiejszych skomplikowanych środowiskach biznesowych. ... [-]


MBA W Hotelarstwo I Turystyka

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA Barcelona
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin October 2016 Hiszpania Madryt

MBA w Hospitality i Turystyki Ostelea urodzony w celu szkolić przyszłych liderów branży turystycznej: menedżerów, specjalistów i przedsiębiorców w stanie zarządzać na najwyższym poziomie, projektów biznesowych w sektorze turystycznym i hotelowym, na uderzającą , a szczególnie w zakresie rozwoju umiejętności zarządzania i umiejętności strategicznych. [+]

Sukces w branży hotelarskiej i Turystyki wymaga rozwoju umiejętności w podejmowaniu decyzji, głębokiej znajomości branży i wizji strategicznej i globalnej. MBA w Hospitality i Turystykiz Ostelea urodzonego w celu przeszkolenia przyszłych liderów branży turystycznej: menedżerów, specjalistów i przedsiębiorców w stanie zarządzać na najwyższym poziomie, projektów biznesowych w sektorze turystycznym i hotelowym, do bicia, bardzo szczególny sposób, w rozwoju umiejętności zarządzania i umiejętności strategicznych. Ostelea MBA został zaprojektowany w celu pogłębienia główne procesy zarządcze i organizacyjne przedsiębiorstw turystycznych ze strategicznego punktu widzenia i stosowane; oraz ocena ich współzależności poprzez studia przypadków, ćwiczenia praktyczne oraz projektów badawczych. Dlaczego warto studiować MBA w Hospitality and Tourism Ostelea: Reputacja w dziedzinie zarządzania i jakości nauczania: Ostelea rodzi się ze współpracy pomiędzy jedną z najlepszych szkół biznesu na świecie -EAE (druga szkoła biznesu w Hiszpanii, zgodnie z Merco Rankingu 2015) - który przynosi zarządzanie doświadczenie i reputacja ; z University of Lleida, pierwszego hiszpańskiego uniwersytetu publicznego w jakości nauczania (Fundacja Wiedza i Rozwój), a wyróżnione jako Kampusu Międzynarodowego doskonałości. wielokulturowe podejście: 66% studentów to międzynarodowa Ostelea. Rygorystyczny program akademicki: w oparciu o kultywowanie myślenia strategicznego i specjalistyczną wiedzę z branży hotelarskiej i turystycznej, połączenie zasadniczego na stanowiskach kierowniczych w sektorze. Hotel Business gra: W końcowym okresie nauczania, uczestnicy organizowanych przez zespoły zarządzania własną firmę zdjęcie, konkurujących w globalnym, dynamicznym i zmieniającym się rynku, bardzo zbliżony do rzeczywistego świata, a zintegrowany innych zespołów studenckich. Obszerny program wizyt w hotelach, sieci hotelowych, firm turystycznych i administracji publicznej: Dopóki uczestnicy muszą najpierw wiedzieć, rzeczywistość i trendy w branży turystycznej branży hotelarskiej i zarządzania pracy. Grupa badawcza: Część wydziału Master jest zintegrowany z Międzywydziałowej Grupy Badań Turystyki EAE (GRIT-EAE), która skupia swoją produkcję naukową w dziedzinie międzynarodowego zarządzania turystyką. Cele VISION INTERNATIONAL w branży turystycznej Oferta politykę z międzynarodowym szkoleniu wzroku w branży turystycznej, a elastyczny i adaptacji do zmiany perspektywy i konkurencyjnym otoczeniu globalnym. Integracja główne obszary zarządzania turystyką z interdyscyplinarnego i zintegrowanych układów optycznych. STRATEGIA Upewnić zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym w oparciu o plany strategiczne i koncentruje się na uzyskanie wyników. POTRZEBY Odpowiadając na potrzeby kształcenia menedżerów wyspecjalizowanych w sektorze turystycznym. INNOWACJE Rozwijanie zdolności do innowacji i kreatywnego zarządzania w zarządzaniu przedsiębiorstw hotelowych i turystycznych. Oferowanie wiedzy i umiejętności w nowe technologie stosowane do turystyki i e-Turystyki, w szczególności. przyszłych liderów Szkolenie przyszłych liderów światowej branży hotelarskiej i turystycznej. Zapewnienie umiejętności menedżerskich oraz niezbędne menedżerów i przedsiębiorców w sektorze turystycznym, aby zapewnić dynamiczne, wydajnych i skutecznych umiejętności przywódcze. TRENDY Analizowanie globalnych trendów w branży i zdobyć perspektyw i strategii stać się liderami etyczne organizacji turystycznych świata. program MBA w Hospitality i Turystyki został sklasyfikowany na 5 modułów: Środowisko i światowych rynkach turystycznych Ludzie Zarządzanie Zasoby strategiczne w branży hotelarskiej Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwa hotelowych praca praca magisterska i praktyk biznesowych intensyfikacja Seminarium W każdej z tych modułów różnych przedmiotów są prezentowane. Kariera Zawody Career Services jest obszarem wsparcia dla studentów i absolwentów Naszym celem jest przypomnienie i towarzyszyć uczniowi, aby osiągnąć nowe cele zawodowe i osiągnięcia lepszego dopasowania Twoich oczekiwań i zainteresowań zawodowych z rynkiem pracy. Career Services Webminar Talent Development Trasy Przedsiębiorcy Wskazówki Kariera Kariera Przejście Podróży Online Forum pracy Programy Graduate Firma Spotkania Warsztaty zatrudnienia Kariera Dyrektor lub kierownik hotelu lub innych placówkach turystycznych. Dyrektor Operacyjny odpowiedzialny za obszary funkcjonalne lub w przedsiębiorstwach turystycznych. dyrektor korporacyjny w spółkach hotelowych i turystycznych, w żadnym z obszarów funkcjonalnych. Dyrektor przedsiębiorstw działających w sektorze turystycznym w ogóle. Odpowiedzialne stanowiska w firmach i instytucjach sektora publicznego. Posty komplementarne firmy oferują marketing i marketing związany z branży hotelarskiej i turystycznej przedsiębiorcę działalności w sektorze turystycznym lub z nim związane. Advisory / turystyka i hotelarstwo konsultant. Stopień Uczestnik, który z powodzeniem realizuje program zajmie TRIPLE Certyfikat: Magister Senior Zarządzania z Uniwersytetu Króla Juana Carlosa oraz intensyfikacja w Hospitality & Tourism Management na Uniwersytecie Rey Juan Carlos MBA w Hospitality & Tourism Management, przez Ostelea. MBA w Hospitality & Tourism Management, EAE. [-]

Online MBA - Specjalność Ogólny Kierunek

Instituto Europeo de Posgrado
Online W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 14 miesięcy September 2016 Hiszpania Madryt + 1 więcej

Program umożliwia im uzyskanie całościowego i zintegrowanego widoku zarządzania przedsiębiorstwem, dzięki leczeniu i dogłębne badanie różnych obszarów działalności firmy (finanse, marketing, etc) ... [+]

MBA Online - Ogólne specjalne

Program umożliwia im uzyskanie całościowego i zintegrowanego widoku zarządzania przedsiębiorstwem, dzięki leczeniu i dogłębne badanie różnych obszarów działalności firmy (finanse, marketing, itp).

Jakie są cele programu?

Cel specjalny MBA General Management, jest szkolenie kadry menedżerów, zdolnych do podejmowania twórczych decyzji i nieruchomości, aby sprostać coraz bardziej złożonych i zmieniających się wyzwań świecie biznesu. Cel ten jest realizowany poprzez rozwój i wdrażanie wiedzy, umiejętności i postaw charakterystycznych dla każdego z działów firmy.

Dlaczego my?

Metodologia nauczania opiera się na metodzie "case", lekcje wideo, sesje wirtualnych i ćwiczeń interaktywnych. Student ma tygodniowy harmonogram prac i osobiste śledzić opiekuna. Wydział składa się z profesjonalistów w branży.... [-]


MBA W E-biznesie

EU Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 1 rok September 2016 Hiszpania Barcelona + 1 więcej

Program ten przygotowuje studentów do rozwijać w ramach kontekście e-biznesu i jest odpowiedzią na rosnące znaczenie integracji technologii w rdzeń każdej firmy. [+]

Program ten przygotowuje studentów do rozwijać w ramach kontekście e-biznesu i jest odpowiedzią na rosnące znaczenie integracji technologii w rdzeń każdej firmy. Badając bardzo szeroki zakres tematów, od architektury e-biznesu do użyteczności, nie jest przede wszystkim kurs techniczny, ale obejmuje wiele istotnych kwestii, że menedżerowie napotkać podczas pracy w środowiskach opartych na Internecie: czy to w rozruchu lub jako część międzynarodowej operacji.

Czas trwania: Trzy Regulamin

Daty rozpoczęcia: październik, styczeń, marzec

Lokalizacje: Barcelona, ​​Monachium, Genewa, Montreux

Nauczanie języków: angielski

Programy wymiany Campus: Możesz przenieść się do jednego z czterech głównych kampusów po każdym wypełnionym kadencji. Mamy również programy wymiany z długiej listy innych uczelni na całym świecie.... [-]


MBA Master Of Business Administration

EuroMBA
Łączone online i stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu Hiszpania Barcelona

EuroMBA jest więcej niż MBA. Oferuje on menedżerom możliwość rozwijania swoich umiejętności biznesowych podczas budowania międzynarodowej sieci obejmujących całą kulę ziemską. [+]

MBA w Hiszpania - MBA programy Hiszpania. Test EuroMBA jest więcej niż MBA. Oferuje on menedżerom możliwość rozwijania swoich umiejętności biznesowych podczas budowania międzynarodowej sieci obejmujących całą kulę ziemską. Z uczestnikami średnio 11 lat doświadczenia w pracy zawodowej, z ponad 20 różnych narodowości, a ponad 50% uczestników mieszkających poza swoim krajem pochodzenia, EuroMBA daje dostęp do prawdziwie globalnej społeczności. Moc partnerstwa Dlaczego warto studiować w jednej szkole biznesu, kiedy można uczyć się w sześciu? Partnerzy połączone zasoby daje uczestnikom niezrównane doświadczenie. Wzmocnić swoje umiejętności biznesowe i doświadczenie wiedzę i kulturę naszych sześciu miejsc w Europie. Zorganizowane wokół współczesnej temat w zarządzaniu, uczniowie uczęszczają jeden tydzień mieszkalnych na każdym z tej instytucji partnerskiej EuroMBA: Przedsiębiorczość w Aix-Marseille Graduate School of Management (Francja) Globalny Odpowiedzialność w Audencia Nantes School of Management (Francja) Cykl Biznes Życie w EADA Business School Barcelonie (Hiszpania) Strategie Innowacyjne wzrostu w HHL Leipzig Graduate School of Management (Niemcy) Zarządzanie rynkami wschodzącymi w Akademii Leona Koźmińskiego (Warszawa, Polska) Uczenia się i rozwoju w organizacjach w Maastricht University School of Business and Economics (Holandia) Curriculum: Wprowadzenie Seminarium: Warsztaty 4 dni zaprowadzi Cię do prędkości, z naciskiem na umiejętności pisania i prezentacji, komunikacji międzykulturowej, a także wprowadzane do środowiska uczenia się on-line: IBM Connections. Nasze sześć tygodni mieszkalnych w całej Europie obejmują szerokie spektrum zagadnień dotyczących kwestii zarządzania międzynarodowymi i bieżących. Wizyty w firmach i szkoleń kierownictwa dostarczyć praktycznych umiejętności i intuicji. Kursy online: Dziesięć podstawowych modułów firm online zapewnić Ci rozwinąć widok na dogłębną potrzebne do ogólnych stanowiskach zarządzających i daje szansę na zbudowanie solidnej sieci międzynarodowej poprzez wielokulturowym zespole. Studiować gdziekolwiek i kiedykolwiek, z codziennej pomocy online z naszego międzynarodowego personelu. Zarządzanie strategiczne Zarządzanie zmianą Zarządzanie międzynarodowe Rachunkowość zarządcza Corporate finance Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Zarządzanie Technologii i Innowacji Marketing międzynarodowy Ekonomia menedżerska Operacje i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw Teza: ostateczne wyzwanie. W obliczu problemów biznesowych, ale nigdy z pewnością jak je rozwiązać? Ostateczna praca to projekt biznesowy, w którym będziemy dostarczać Państwu trenera ekspertów, aby pomóc w rozwiązaniu tych problemów większe . Rekrutacja Wymagania: Dyplom licencjacki lub równoważny Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego Znajomość języka angielskiego [-]

Globalny MBA

OBS Business School
Online W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 14 miesięcy May 2017 Hiszpania Barcelona + 1 więcej

Internetowy OBS MBA Global Business Szkoła skupia się na rozwoju kompetencji i umiejętności niezbędnych do zarządzania globalnych firm. Szczególną cechą programu jest dostarczenie uczestnikom wszystkich niezbędnych do skutecznego zarządzania przedsiębiorstwa o dużym elementem narzędzi internacjonalizacji i innowacji w różnych odpowiedzialnych stanowiskach-kontroli ... [+]

Globalny MBA Internetowy OBS MBA Global Business Szkoła skupia się na rozwoju kompetencji i umiejętności niezbędnych do zarządzania globalnych firm. Szczególną cechą programu jest dostarczenie uczestnikom wszystkie narzędzia potrzebne do skutecznego zarządzania przedsiębiorstwa o dużym element internacjonalizacji i innowacji w różnych pozycjach kadry kierowniczej lub odpowiedzialności, dyrektorów kontroli i niezależnie od wielkości organizacji. Dzięki tej innowacyjnej filozofii programu OBS ma na celu przedstawienie wizji, gdzie przyszłość zarządzania globalną firmą kieruje. Program oferuje również uczestnikowi pionierską nowy program rozwoju opracowany przez obs umiejętności zawodowe, prowadzone przez uznanych ekspertów i specjalistów Human Resources. Mają zaawansowane szkolenia w zakresie zarządzania, w zakresie administracji i zarządzania, jest niezbędna. Widać to z badań opublikowanych przez Radę Executive MBA, co oznacza, że ​​średnia pensja jeszcze przez uczestników MBA wzrósł o 11,4% od początku do końca swoich programów. Kariera Niektóre z tych sektorów, które mogą pracować to: Firmy Import - Export Sektor ochrony zdrowia i farmaceutyczny Produkcja Firmy medialne i reklamowe Międzynarodowych firm Organy regulacyjne Sektor technologii Sektor bankowy Sektor usług Firmy księgowe i doradcze Zarządzanie infrastrukturą MŚP Instytucje wielostronne Organizacje pozarządowe Cele Global MBA Online Jakie cele chce stać? Definiowanie właściwą strategię przedsiębiorstwa, aby skutecznie konkurować na rynkach, na których działa, czy to lokalnych lub globalnych. Dominują globalnej i konkurencyjnego otoczenia biznesowego, w których obecnie działamy, projektowania optymalnych strategii internacjonalizacji dla firm. Rozwijać nasze zdolności do analizy lokalne i globalne środowisko gospodarcze, aby wiedzieć, jak wykryć i ocenić wpływ zmian zachodzących wokół nas. Pogłębienie funkcje marketingowe w przedsiębiorstwach, odkrywania nowych narzędzi komunikacyjnych i marketingowych mamy do naszej dyspozycji, dzięki Internetu i cyfryzacji społeczeństwa. Opracowanie polityki ostatni marketingu i sprzedaży różnych strategii mamy do dyspozycji, ze szczególnym naciskiem na zarządzanie siecią handlową i analizy danych jako głównego elementu w określaniu skutecznych strategii biznesowych. Zrozumienie zarządzania zespołem w warunkach konkurencyjnych, jak istotne, ze szczególnym naciskiem na formułowaniu strategii ludzi biznesu. Staramy zarządzania zasobami ludzkimi jako podstawowego narzędzia w środowisku biznesowym. Poznanie podstawowych technik rachunkowości do analizy sprawozdań finansowych spółki, dostać nasze sprawozdanie finansowe oraz wyniki, przeprowadzać regularne analizy zdolności kredytowej, zarządzać generację przepływu środków pieniężnych, efektywnie śledzić koszty, czy wiesz jak obliczyć nasz próg rentowność. Rozwijać umiejętności niezbędne do analizy finansowej rentowności inwestycji i zrozumienie funkcjonowania rynków kapitałowych. Opracowanie biznes planu dla firmy konkurencyjnej i wiem sprzedać wewnętrznie do zatwierdzenia. Pierwsze sekundy akredytowane przez najbardziej renomowanych szkół biznesu w Hiszpanii, EAE Business School w rankingu Merco (2014), z gwarancją kwalifikacji do największych uczelni publicznych w Hiszpanii, Uniwersytet w Barcelonie (UB), z ponad 560 letniej historii. Program online Global MBA Program jest podzielony na 5 modułów: KLUCZ: Strategic Marketing z perspektywy międzynarodowej; Rachunkowości zarządczej; Strategia biznesowa i projektowanie organizacyjne. ADVANCED: Supply Chain Management Globalny; Zarządzanie talentami i zarządzanie ludzi; Systemy informacyjne i Business Intelligence; Korporacyjnego zarządzania finansami; Zarządzanie importu i eksportu: Wycena inwestycji. Globalizacja: globalnym środowisku biznesowym; Global Marketing; Global Finance; Zarządzanie międzykulturowe; Międzynarodowe ramy prawne. Rozwój umiejętności zarządzania: Przywództwo dla zrównoważonego globalnego przedsiębiorstwa; Negocjacje międzykulturowe; Etyka i odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Przedsiębiorczość międzynarodowa. BIZNES PLAN: Rozwój globalnych planów strategicznych; Przygotowanie Biznes Planu. Wymagania Globalny MBA Online Podstawowym celem naszego procesu rekrutacji jest zapewnienie przydatności kandydatów. Wszyscy uczestnicy muszą uzyskać jak najwięcej z tego doświadczenia uczenia się, poprzez kontekst, w którym możliwe jest opracowanie długoterminowych relacji z kolegami z klasy, nauczycieli i absolwentów. Są to etapy procesu przyjmowania: 1. Wymagania dotyczące przyjęcia w lutym. Wstęp 3. Personal Interview 4. List motywacyjny w maju. 6 Ocena Komisja Kwalifikacyjna. Immatrykulacja Globalny Studia MBA Online Osoby, które pomyślnie przeszły ocenę programu i spełniają wymogi naukowe ustanowione przez UB, wykona UB (Uniwersytet w Barcelonie). Ponadto, wszystkie osoby, które przechodzą ocenę otrzyma stopień EAE Business School. Aby uzyskać stopień UB trzeba mieć wykształcenie wyższe (dyplom lub stopień Inżynieria). Nieprzestrzeganie posiada wykształcenie wyższe, raz przeszły różnych ocen, dyplom uniwersytecki UB przedłużenia uzyskuje. Pomoc finansowa online Global MBA OBS oferuje kandydatom program stypendialny wspierania kształcenia dla specjalistów, przedsiębiorców i menedżerów. Aby ubiegać się o jeden z tych dotacji, które finansują część programu, kandydaci muszą być dopuszczone do programu i spełniają określone wymagania. Komisji rekrutacyjnej oraz Stypendium będzie oceniać adekwatność profilu i kariery kandydatów, powody podane w piśmie wniosku stypendialnego i zawodowych i akademickich zaleceń kandydata. [-]

MBA W Ogólnym Zarządzaniu

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online W niepełnym wymiarze czasu 14 miesięcy September 2016 Hiszpania Madryt

To MBA w Generalnej Dyrekcji tworzą starszych menedżerów zdolnych do podejmowania decyzji w złożonych i zmieniających się środowiskach, poprzez zintegrowane i dogłębne badanie różnych obszarach firmy oraz poprzez rozwój i wdrażanie wiedzy, umiejętności i umiejętności ... [+]

MBA w Hiszpania - MBA programy Hiszpania. MBA w Generalnej Dyrekcji To MBA w Generalnej Dyrekcji tworzą starszych menedżerów zdolnych do podejmowania decyzji w złożonych i zmieniających się środowiskach, poprzez zintegrowane i dogłębne badanie różnych obszarach firmy oraz poprzez rozwój i wdrażanie wiedzy, umiejętności i Umiejętności. Double Degree Universidad Rey Juan Carlos W porozumieniu z Europejskim Instytutem Graduate z Uniwersytetu Króla Juana Carlosa w Madrycie, MBA General Management online oferowany jest z podwójnej stopniu z obu instytucji o wysokim prestiżu w Hiszpanii i za granicą. Dlaczego my? Metodologia nauczania opiera się na metodzie "case", lekcje wideo, sesje wirtualnych i ćwiczeń interaktywnych. Student ma tygodniowy harmonogram prac i osobiste śledzić opiekuna. Wydział składa się z profesjonalistów w branży. Bliskość i dostosowywanie Styk studentów, nauczycieli i wychowawców, jest ciągła na platformie wirtualnej dla rozwoju programu. Uczniowie będą mieli: Całkowita dostępność materiału 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Stawianie pytań o każdej porze dnia Ciągła komunikacja za pośrednictwem forów dyskusyjnych System oceny Ocena programu jest przede wszystkim praktyczne, a opiera się na czterech aspektach: Praktyczne ćwiczenia zaplanowane Pracy indywidualnej i grupowej Udział w zajęciach Praca magisterska projektu Proces Wstęp Dla każdego połączenia jest następujący proces odprawy wykonywane, na podstawie selekcji uczniów do ograniczonych miejscach oferowanych: Doradcy IEP biznesowych informuje kandydata we wszystkich kwestiach związanych z programem i wymogów technologicznych i przyjmowania (warunki finansowania, stypendia, itp). Kandydat musi wypełnić "formularz zgłoszeniowy", która zostanie wysłana, i wysłać go do IPN wraz z następujących dokumentów: Życiorys Titulación Universitaria Po otrzymaniu dokumentacji, kandydat na rozmowie telefonicznej zostanie zwołane w celu zakończenia procesu oceny. Komisji rekrutacyjnej rozważy rekord iw ciągu około tygodnia student otrzyma swoje świadectwa dopuszczenia, gdy zdolny, co daje miejsce do nauki programu. Po otrzymaniu świadectwa dopuszczenia, studenci będą sformalizować ich rejestracji. Stypendia naukowe / Stypendia Instytut posiada program stypendialny, który może pokryć do 35% kosztów czesnego. Dla każdego połączenia ograniczoną liczbę stypendiów na podstawie osobistej, zawodowej i gospodarczej sytuacji tych kandydatów są oferowane. Dla rozstrzygnięcia, rygorystyczne dalszych zgłoszeń o. Finansowanie Istnieją również specjalne warunki finansowania, promowana przez obie instytucje, w celu pomocy studentom założyć, koszt kursu za pośrednictwem systemu odroczonych płatności przez ratach miesięcznych wygodne i dostosowane do potrzeb studentów. [-]

MBA Sport Management in Murcia

UCAM Universidad Católica de Murcia
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok October 2016 Hiszpania Murcia

The Program for the MBA Sports Management, is aimed at both professionals who already have experience in the area of sport management who want to update their knowledge in a rapidly changing arena, as well as at people who wish to further their career in sports management and planning. [+]

The content and development of this MBA Sports Management has been adjusted to the professional demands that students need in their professional practice. It is aimed at the management and direction of sports organizations, institutions and facilities - both public and private - as well as the design, leadership and development of sports events of any nature or size. At this time of progressive academic adaptation across the European Higher Education Area, it is essential to enlarge UCAM’s postgraduate studies portfolio with a qualitatively high master’s program specifically aimed at obtaining the skills required to compete in a global world. To achieve this, teaching staff has carefully been selected, comprising highly qualified university academics as well as professionals from our country's top sports institutions. This Masters Degree is intended to train future sports managers for the normal function of directing sports organizations, with special emphasis on their management and planning. To this end, the Masters formulates the acquisition of advanced training of a specialized nature, geared towards a professional qualification. The Program for the MBA Sports Management, is aimed at both professionals who already have experience in the area of sport management who want to update their knowledge in a rapidly changing arena, as well as at people who wish to further their career in sports management and planning. Similarly, it is intended for individuals who are ready to be leaders, contributing to human social and economic sustainable development, leaders with empathy and ethics who put effort into any project they encounter, with a team spirit and an eagerness to help others succeed. D.Antonio Sánchez Pato Head of the MBA Sports Management Dean of the Faculty of Sports The need to train professionals in all areas of sports has arisen as a consequence of the great progress that has been made in the sports sector over the last decade. Hence, sports management is one of the areas of expertise that has increasingly gained importance due to international efforts to effectively and efficiently manage each of the organizational aspects of sports. The content and development of this MBA in Sports Management is continuously being adjusted to the professional demands required in professional practice. The program is aimed at the management and direction of sports organizations, public and private institutions and facilities, as well as the design, leadership and development of sports events of any nature or size. [-]

MBA - Master En Dirección Y Administración Firm

ISEAD Business School
Łączone online i stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 13 miesięcy October 2016 Hiszpania Madryt

Program skierowany jest do absolwentów w ramach wykonywania ich zawodu wymaga wiedzy, umiejętności i kompetencji, które zależy od przyszłości zawodowej. [+]

MBA, Master in Business Administration jest skierowany do absolwentów w ramach wykonywania ich zawodu wymaga wiedzy, umiejętności i kompetencji, które zależy od przyszłości zawodowej. Nasz mistrz rozwija się u osób zorientowanych na przedsiębiorczość, aby odkryć możliwości biznesowych, które zwiększają wartość firmy. Wymagania:

Od 3 do 5 lat doświadczenia zawodowego.

Absolwent studiów.

Porządek obrad:

Liczba godzin: 1. 200 godzin efektywnych szkoleń

Konkurencyjne Podstawy procesu (48 godzin) Podstawy zarządzania (36 godzin) Rachunkowość zarządcza (48 godzin) Podstawy zorientowane na klienta Marketing (48 godzin) Analiza kosztów do podejmowania decyzji (48 godzin) Analiza finansowa (48 godzin) Konkurencyjne Process Management (48 godzin) Ge Efektywna komunikacja stión Integral (48 godzin) Talent Management (36 godzin) Strategia konkurencyjności (48 godzin) Sales Management (48 godzin) Analiza inwestycji i wyceny przedsiębiorstw (48 godzin) Trade Marketing (48 godzin) Skuteczne zarządzanie projektami (48 godzin) Otoczenia gospodarczego (48 godzin) Globalny Rachunek kosztów Vision (48 godzin) International Marketing (48 godzin) Budżet jako użyteczne narzędzie zarządzania (42 godzin) Strategii Rozwoju i Balanced Scorecard (40 godzin) Zarządzanie zakupami i Rekrutacja międzynarodowa (40 godzin) E-Commerce (42 godzin) Kontrola zarządzania (48 godzin) Polityka biznesowe (48 godzin) Do projektu głównego Biznes Plan (100 godzin) Kurs klasie Realizacja strategii (50 godzin). ... [-]

MBA Specjalista Ds Marketingu W Madrycie

Madrid School of Marketing
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 750 godziny April 2017 Hiszpania Madryt

A MBA w marketingu- Twarz (Madryt) z MSMK, przygotowuje się do zajęcia pozycji odpowiedzialności kierownictwa i zarządzania nowe scenariusze zawodowe z perspektywy kierownika jednocześnie wzmocni profesjonalną wydajność, pewności siebie i zdecydowania, które przekształci twój kariera. [+]

PREZENTACJA A MBA w marketingu- Twarz (Madryt) z MSMK, przygotowuje się do zajęcia pozycji odpowiedzialności kierownictwa i zarządzania nowe scenariusze zawodowe z perspektywy kierownika jednocześnie wzmocni profesjonalną wydajność, pewności siebie i zdecydowania, które przekształci twój kariera. Wysoko wyspecjalizowane w programie Zarządzanie i Marketing daje kompetencje i umiejętności, aby stać się liderem w tym samym czasie będzie się rozwijać głębokie zrozumienie biznesu, zasobów ludzkich, zarządzania projektami, finansów, a zwłaszcza Strategie i taktyki. Specialized MBA w Marketing-Face (Madryt), pozwala na opracowanie programu w obiektach symbolicznej ulicy Principe de Vergara w Madrycie, co pozwala połączyć zawód z bardzo specjalistycznych szkoleń Zarządzanie i Marketing Możesz uczestniczyć wykłady, seminaria i warsztaty przez prestiżowych głośników, będziesz pracować w małych i wydziału menedżerów jakości złożonych z firm krajowych i wielonarodowych i gdzie można korzystać z grup Lifetime zatrudnienia. Struktura programu 01.DIRECCIÓN OGÓLNE 1. Otoczenie prawne Otoczenia prawnego firmy. Prawa Handlowego. 2. Środowisko Gospodarcza Narodowy środowiska gospodarczego. Międzynarodowego środowiska gospodarczego. 3. Kierunek strategiczny Wprowadzenie do koncepcji strategii konkurencyjnej. Generic strategii konkurencji. Przemysł analiza strukturalna. Strategii wzrostu. Strategia korporacyjna. Strategia biznesowa i struktura organizacyjna. Analiza łańcucha wartości. 4. Środowisko technologiczne E-Biznes. Czynnik technologiczny. 5. Zarządzanie Umiejętności Paradygmatycznym myśl - uczenia się. Skuteczna komunikacja. Asertywność. Praca zespołowa. Motywacja i zarządzanie awaryjny. Negocjacji. 02.DIRECCIÓN KADRY 1. Planowanie i Polityka personalna Planowanie pracowników. Opis i ocena pracy. Ocena działania. Wyścig plan. 2. Stosunków Pracy Zatrudnianie. Zbiorowych i indywidualnych: Stosunków Pracy. Korzyści społeczne. Zwolnienia polityczne i restrukturyzacji zatrudnienia. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi Rekrutacja i selekcja. Plan szkoleń. 03.DIRECCIÓN OPERACJE 1. Produkcja i Operacje Operacje. Procesy produkcyjne: przemysłowe i usługi. Podstawowe koszty produkcji. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM). 2. Systemy informatyczne Information Systems Planowania. 1. Analiza finansowa 04.DIRECCIÓN FINANSOWE Rachunkowość finansowa. Rachunek kosztów. Rentowności Analiza. Matematyka finansowa. Banku finansującego. Analiza inwestycyjna. Analiza finansowa. Rynków instrumentów finansowych. 2. kontrola zarządzania Długoterminowe planowanie finansowe. Określenie niezbędnych środków. Kontrola zarządzania. Budżet finansowy. Raportowanie. 3. Handel zagraniczny Rynki międzynarodowe. Dynamika handlu zagranicznego. Rynek Unii Europejskiej. Planowanie podatkowe. 05.DIRECCIÓN PLANOWANIE STRATEGICZNE I MARKETING Strategie marketingowe i tworzenie wartości Wartość wymiany: potrzeby, pragnienia i wymagania Rynki i popytu. Czynnik technologiczny Proces planowania strategicznego Analiza PEST środowisko, segmentacja rynku, klientów i pozycjonowanie Konkurencyjne systemy informacyjne analiza i Jak rozwijać przewagę konkurencyjną w oparciu na technologii marketingu Zintegrowany plan marketingowy Technologie stosowane w marketingu Rozszerzony marketing mix: info + innowacje Marketingu operacyjnym i marketingu strategicznego: integracja Modele sterowania oraz kluczowe wskaźniki KONSUMENTA 06.COMPORTAMIENTO i marketingowych empiryczne Doświadczenie Gospodarka: nowy scenariusz zrozumieć i pojąć konsumenta Empiryczny marketingu. Wartość konsumenta Wizja empirycznego badania: jakie techniki i narzędzia stosowane w zależności od celów Analizy, role i typy konsumentów Doświadczenie projektowe Customer Relationship Management doświadczyć Customer Management Jak nowy paradygmat wpływa na świadomość konsumentów Papier używany w tworzeniu doświadczenia Narzędzia do monitorowania i tworzenia doświadczeń Empiryczne Marketing (XM). Model zarządzania Często błędy w projektach klienta i satysfakcji pracowników Jak rozwiązać projekt empirycznej innowacji Technologie stosowane do świadomości konsumentów 07.GESTIÓN INNOWACJE Innowacja jako strategia Mit vs ołowiu go poprosić klienta W obliczu pierwszego etapu innowacji: kreatywność i projektowanie myślenia Otwarte innowacje i crowdsourcing Bariery i możliwości sprzedaży projektu innowacyjnego od marketingu Technologia zegarek, benchmarking, wywiadu konkurencyjnego i przykłady innowacji z marketingu Postępy od produktu do sprzedaży rozwiązań i usług o wartości dodanej Innowacji i projektowania produktu Współtworzenie doświadczeń Zarządzanie zmianą Przeciwności Zarządzanie 08.SISTEMA INFORMACJA DO OBROTU Jak zbudować i rozwinąć skuteczny system informacyjny Techniki przetwarzania informacji Strategia i business intelligence Zarządzanie danych do informacji Integracja danych Big Data 09.MARKETING ANALITYKA Zasady analizy strategicznej w Marketingu i Sprzedaży Podstawy i umiejętności analityczne w celu spełnienia rynku Jak poprawić zdolności analitycznych Wycena 10.CUSTOMER ANALITYKA Segmentacja klientów Wartość życiowa klienta (CLV) Identyfikowanie możliwości rynkowych Rynek Rozwiązywanie problemów Akwizycja Cross i up selling Ubijaniu i ścieranie Punktacja Analiza odpowiedzi kampanii marketingowych i zachęt Prognozowanie Oferta produktów Zapobieganie zaniedbania i przestępczości Wykrywanie oszustw 11.WEB ANALITYKA Podstawy i technik analityki internetowej Google Analytics: wykorzystanie i optymalizacja kampanii Pomiar i interpretacja najważniejszych raportów Tracking (śledzenie konwersji Konwersja) Analityka sieci społecznościowych Nauka wyszukiwania (SOS) Lejek konwersji Modele atrybucji MARKETING 12.ESTRATEGIAS Jak zintegrować różne strategie w ogólnej strategii marketingowej Jak zintegrować technologię w różnych strategii i ich wpływ na działania operacyjne Pozycjonowania i różnicowania strategii Strategie brandingowe: architektura i zarządzanie marką, corporate identity i pozycjonowanie Strategie produktu Strategie cenowe Strategie dystrybucji i marketingu w kanale. Retail Marketing Biznes do strategii biznesowych Komunikacja Strategie 360 Integracja strategii marketingowych i realizacji Całkowita zintegrowany proces strategiczny: cyfrowy - off line Relacyjna 13.ESTRATEGIA Jak odnoszą się do naszego klienta Zarządzanie Centric klienta Cele i strategie uwagi i klienta lojalność Koncepcje i strategie CRM oraz e-CRM Podstawowe i zaawansowane narzędzia CRM i systemy sterowania Nowe techniki i trendy w zarządzaniu relacjami z klientami SPRZEDAŻ 14.LIDERAZGO SKUTECZNE Zarządzanie handlowe. Organizacja i planowanie funkcji sprzedaży Zarządzanie i Zarządzanie Personelem. Business Coaching Zarządzanie zasobami w sprzedaży Pomiar i ocena wyników sprzedaży Strategie wynagrodzeń, wynagrodzenia i opłaty Strategie sprzedaży COMMERCIAL 15.INNOVACIÓN Rynki innowacji Innowacje klienta Kwalifikacje i szkolenie zespołu sprzedaży Nowe formaty Narzędzi technologicznych Zarządzania, planowania i zarządzania Realizacja Wartość 16.BRANDING i corporate identity Podstawy Branding Klawisze kreatywny branding Architektura i zarządzanie marką Proces wprowadzania marki Pozycjonowanie marki oraz repozycjonowanie E-branding Markowe treść, a jego głównym techniczne Metric marki i wartości marki Zarządzanie korporacyjnych Reputacja marki i wizerunku firmy 17.PLATAFORMAS technologii i marketingu Systemy integracji informacji Zarządzanie marketingowe chmura. Interakcji konsumentów Główne technologie i aplikacje 18.DIGITAL MEDIA (Marketing Digital) Strategie cyfrowe Pień Strategie Architektura i web usability. Web Design sprzedawca Pozycjonowanie SEO i SEM E-mail marketing Otoczenie prawne obszaru cyfrowego E-commerce i łańcuch wartości Kluczowe czynniki w kampanii generowania ruchu Integracja zarządzania multimediów cyfrowych w ogólnej strategii marketingu 19.SOCIAL MEDIA Zarządzanie social media Przyciąganie i zarządzanie klientów poprzez sieci społeczne Platformy Strategie Narzędzia zarządzania i monitorowania Strategie social media Jak skutecznie zarządzać społeczności internetowej Zarządzaj możliwości współpracy Foster trwałego połączenia Jak zintegrować strategii social media w ogólnej strategii marketingowej 20.RETAIL Technologia zastosowana do sprzedaży detalicznej Użyj strategii i stosowanie technologii w handlu detalicznym E-handel detaliczny Systemy technologii i informacji Systemy interaktywne Systemy dotykowe Robotyka w handlu detalicznym Integracja strategii detalicznej w ogólnej strategii marketingowej MARKETING 21.MOBILE oraz interaktywny system Środowisko i możliwości w marketingu mobilnego Pulpit vs strategii mobilnej Strategia aplikacje vs strategii internetowej Strategia pośrednictwem urządzeń mobilnych Jak zintegrować mobilnej strategii social media Jak zintegrować mobilnej strategii marketingowej w ogólnej strategii marketingowej. Strategie oparte na bliskości fizycznej Relacje techniki klientów i promocji na urządzenia mobilne Jak zwiększyć branding, interakcji z konsumentem, poprzez wydarzenia Urządzeń Dostosowywanie 22.FINANZAS Dla menedżerów marketingu / sprzedaży Wpływ decyzji marketingu / sprzedaży w ogólnych sprawozdań finansowych spółki Budżety marketingu i sprzedaży: analizy, prognozy i odchylenia ROI w marketingu i sprzedaży ZARZĄDZANIE 23.DIRECCIÓN I PROJEKT 1. Wprowadzenie do koncepcji zarządzania projektami Koncepcje zarządzania projektami. Cyklu życia projektu i organizacji. Procesy w zarządzaniu projektami. 2. Procesy zarządzania projektami Integracja Project Management. Zarządzanie Zakres projektu. Termin zarządzanie projektami. Zarządzanie kosztami projektu. Projekt Zarządzania Jakością. Human Resources Project Management. Komunikacja Project Management. Ryzykować Project Management. Zamówienia Project Management. Zawodowej i społecznej odpowiedzialności. [-]

Administracja Biznesu MBA

Harbour.Space
Stacjonarne September 2016 Hiszpania Barcelona

Harbour.Space to unikalna mieszanka programu naukowców, akcelerator start-up, podwyższonego ryzyka budowniczego i świata rzeczywistego doświadczenia mające na celu przygotowanie studentów do następnej generacji udanych high tech przedsiębiorców. MBA metodologii programu High-Tech Przedsiębiorczości łączy podstawy technologii przedsiębiorczości, był pionierem w Dolinie Krzemowej, z procesów opracowanych przez wiodących przedsiębiorstw technologicznych, akceleratorów, takich jak Y Combinator i budowniczych firmy takie jak Rocket Internet szybko uruchomić i przyspieszyć firm technologicznych. [+]

MBA w Hiszpania - MBA programy Hiszpania. Ten program jest w języku angielskim. Harbour.Space Jest to unikalne połączenie programu naukowców, akcelerator start-up, podwyższonego ryzyka budowniczego i świata rzeczywistego doświadczenia mające na celu przygotowanie studentów do następnej generacji udanych high tech przedsiębiorców. Metodologia MBA łączy w sobie podstawy przedsiębiorczości, był pionierem technologii w Dolinie Krzemowej, z procesów opracowanych przez wiodących przedsiębiorstw technologicznych, takich jak akceleratory Y Combinator i budowniczych firmy takie jak Rocket Internet szybko uruchomić i przyspieszyć firm technologicznych. Aby zdobyć praktyczne doświadczenie obok teorii, uczniowie tworzą zespoły i pracę na temat rzeczywistych firm startowych w tych zespołach. Student powinien być przygotowany do pracy w wysoce konkurencyjnym środowisku, które będzie wyzwaniem swoje umiejętności i wytrwałość na co dzień. Drużyny zostaną dopasowane mentorów, a najlepsze zespoły zostaną wybrane na boisku swoich pomysłów inwestorom. Struktura programu 1 rok W pierwszym roku może być postrzegane jako podstawowy pakiet startowy dla przyszłych przedsiębiorców. Studenci wejść do programu z pomysłem chcą, aby rzeczywistość. Zaczynamy umiejętności prezentacji pomysł dobrze - bo wiele geniuszu niezauważone w świecie tylko dlatego, że pomysł jest przekazywana nieodpowiednio. Uczniowie będą pracować w oparciu o Lean / ram Pitch płótnie walidacji idei, strategii komunikacji i tożsamością i uczą, jak zrobić ich pomysł przejść test modelu biznesowego. Studenci uczą się, jak rozpoznać możliwości i przeszkód w działalności przedsiębiorczości. Ponadto, studenci są zanurzone we wszystkich podstawach biznesowych prowadzenie rozruchu: chude walidacji modeli biznesowych, biznes, przygotowanie biznes planu, USP identyfikacji / SVP itp Moduły Od zera do bohatera Lean Startup Myślenie projektowe Cyfrowy Product Development Technical Project Management Startup stosu Zwieńczeniem projektu - Alfa Version Podstawy sprzedaży Zatrudnianie i Czołowe zespoły Potrzebuje znalezienie i koncepcja kreatywność Pozyskiwanie klientów na start-upy Modele biznesowe / Model biznesowy Innowacji Zwieńczeniem projektu - wersja MVP The Power of Storytelling w biznesie Tożsamość i komunikacja Profesjonalne i zarządzanie w budownictwie Organizacje handlowe Dynamika interpersonalnych i rozwiązywania konfliktów Globalny Wartość Strategie łańcuchowe Zarządzanie wysokiego wzrostu Przedsiębiorstwa Seminaria i warsztaty Zwieńczeniem projektu - Demo Day MATEMATYKA jako drugiego języka (MSL) Harbour.Space ważnym wymogiem dla wszystkich studentów w technologii jest to bardzo dobry poziom matematyki. Każdy, kto nie posiada solidne podstawy matematyczne, których potrzebują do kariery w technologii, ale jest chętny do nauki ma dom w naszym kursie Foundation (połączyć). Studenci zdobywają wszystkie podstawowe narzędzia potrzebne do kontynuowania badań w dziedzinie informatyki, nauk danych lub Cyber ​​Security. Ukończeniu MSL oznacza otwarcie drzwi do ubiegania się o miejsce w Harbour.Space University i innych najwyższej stopy tech uczelni na świecie. Leadership Program Ingo Beyer Von Morgenstern Prof. -ing. i MBA INSEAD Dyrektor emerytowany Europie i Azji High Tech Telecom i media Praktyka McKinsey & Comp Seryjny Internetu Przedsiębiorca Start-up Założyciel Qilin Fundusz Kapitałowy Kamran Elahian Założyciel Venture Capital Firm Globalnych Catalyst Partners (GCP) Partner 500 nowopowstających ŻYCIE W BARCELONA Studia w Barcelonie, ma następujące zalety: Barcelona to nr 1 w Europie dla jakości życia i jasności otoczenia (2012 Jakość życia ocenami miasta - Mercer Survey) Barcelona jest nr 1 na świecie na poziomie infrastruktury i rozwoju miejskiego (2011, Ernst & Young). W regionie Katalonii, gdzie Barcelona jest stolicą, znacząco przyczynia się do hiszpańskiego PKB. Wzrost PKB w Katalonii jest obecnie 3,3%, znacznie wyższe niż średnio w Europie. Eksport Katalonii to 42,2 miliardów €, wyższe niż w innych regionach Hiszpanii. 7,000+ innowacji i firmy technologiczne w ciągu ostatnich 10 lat. Barcelona to 6 miejsce w Europie dla atrakcyjności i komfortu dla prowadzenia działalności gospodarczej (European Atrakcyjność Survey 2011, Ernst & Young), Barcelona to 2. miejsce w Europie (po Londynie) dla promowane jako centrum biznesu (European Cities Monitor 2011); Barcelona to 2. miejsce w świecie na organizację różnych konferencji i kongresów (miasto i kraj Raport Świata 2011, ICCA) międzynarodowych. Barcelona jest gospodarzem dorocznego Światowego Kongresu komórkowy, który przyciąga tysiące międzynarodowych firm, które działają w branży telefonii komórkowej. 7000000 + miliony turystów / rok 20 ° C - średnia temperatura w ciągu dnia 2437 godzin słonecznych / rok Kosztów utrzymania 550 euro / miesiąc [-]

Magister Zarządzania I Administracji Spółek Cyfrowych

Spain Business School
Online W niepełnym wymiarze czasu June 2016 Hiszpania Madryt

Własna Mistrz Katolickiego Uniwersytetu w Murcii i Hiszpania -UCAM- Business School w zarządzaniu Digital Business (MBDA) ma na celu dostarczenie gruntownej wiedzy zainteresowanych administracji biznesu, MBA klasycznym, z wariantem, który integruje aktualizacji przedsiębiorstwom cyfrowych, przy jednoczesnym rozwijaniu umiejętności zarówno ... [+]

Własna Mistrz Katolickiego Uniwersytetu w Murcii i Hiszpania -UCAM- Business School w zarządzaniu Digital Business (MBDA) ma na celu dostarczenie gruntownej wiedzy zainteresowanych administracji biznesu, MBA klasycznym, z wariantem, który integruje aktualizacji przedsiębiorstwom cyfrowych, przy jednoczesnym rozwoju zarówno umiejętności menedżerskich i wartości biznesowej właściwym kierunku. Program zawiera rdzeń zarządzania materiały blokowe oraz Business Management, a uzupełniając go z podejściem cyfrowy, który zagłębia się w techniczne aspekty medium. Profesjonalnie, badania te mają na celu dostarczenie studentom, wiedzy, umiejętności, skutecznych praktyk i umiejętności, że firmy popyt na ich średniego szczebla i kadry kierowniczej, dając globalny i zintegrowany widok wszystkich obszarach funkcjonalnych. Rozwija się semipresencial / metodologii online w ciągu jednego roku akademickiego i uzyskanie 60 punktów ECTS z Katolickiego Uniwersytetu w Murcii UCAM. Skierowane do Absolwenci, doktoranci i absolwenci z aspiracjami rozwijać swoją karierę od zarządzania przedsiębiorstwem w środowisku cyfrowym. Specjaliści z wyższym wykształceniem, którzy wykonują swoją pracę zawodową w zakresie zarządzania działami lub rozwijają zadań strategicznych decyzji. Odbiorcami MBDA są wszyscy pracownicy, którzy chcą wystawać karierę do ścisłego kierownictwa firm, niezależnie od ich pierwotnego szkolenia. Prowadzenie jest nie tylko techniczne, ale nabywa się poprzez praktykę, ale wymaga specjalnego szkolenia, aby go uruchomić. Oczywiście, są one nie tylko wiedzę techniczną, ale musi być uzupełniona zawodowych, osobistych i zestaw ważnych wartości etycznych i umiejętności do prowadzenia udanego biznesu. Dlatego perspektywa MBDA jest praktyka, wartości, rzemiosła i szkolenia w narzuconej doskonałości i osiągania celów. Metodologia opracowana w trybie online będzie wymagać podstawową wiedzę na temat Internetu i sieci połączeń. kolejny Głównym celem tego samego stopnia w administracji oraz o spółkach Digital (MBDA) Mistrza, jest uzyskanie studentom zdobycie zaawansowanej wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, praktyki potrzebne je stosować z powodzeniem przy jednoczesnym rozwijaniu umiejętności menedżerskich i osobistych w ramach zestaw wartości etycznych i moralnych. Wymagania Aby uzyskać podwójny dyplom uniwersytecki jest konieczne, że student posiada uznaną stopnia na danym terenie lub w inny sposób bogate doświadczenie zawodowe w zakresie wiedzy o mistrza Metodologia Metodologia jest online. Wszystkie nasze kursy mają silny komponent audiowizualny, który ułatwia naukę, wykłady ekspertów i ich notatek. Ponadto uzupełnia silne praktycznym podejściem. Dostęp do kampusu jest 24x7 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) i na zawsze. Nigdy nie będziesz sam. Zawsze będą opiekuna towarzyszyć Ci; oprócz koordynatora, nauczyciela głowy i dużej społeczności studentów SBS. [-]

MBA Executive Business Coaching

ESEM
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2016 Hiszpania Madryt

Z tego kursu student nabędzie zaawansowane szkolenie Coaching Biznes Absolwent wykonawczego. Otrzymasz wiedzę niezbędną do rozwijania ich praktyki zawodowej oraz zachęcanie do rozwoju osobistego i zawodowego kadry, handlowych, kierowników średniego szczebla i kadry kierowniczej. [+]

MBA w Hiszpania - MBA programy Hiszpania. Celem kursu Celem programu jest: Zdobywania wiedzy, kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do praktyki coachingu na poziomie przedsiębiorstw Pobudzanie rozwoju wykonawczą i biznesowych poprzez wykorzystanie technik coachingu organizacyjnego i konsultacji pole. Promowanie rozwoju i przywództwa w biznesie, w kierunku stanu równowagi samowiedzy i praxis. Z tego kursu student nabędzie zaawansowane szkolenie Coaching Biznes Absolwent wykonawczego. Otrzymasz wiedzę niezbędną do rozwijania ich praktyki zawodowej oraz zachęcanie do rozwoju osobistego i zawodowego kadry, handlowych, kierowników średniego szczebla i kadry kierowniczej. Dlatego od początku International School of Business Management (ESEM), wielkim wyzwaniem było opracowanie modelu edukacyjnego dla naszych programów, które łączy ścisły związek teorii, metodologii i praktyki, podsycane przez trwających badań , Skierowane do Osoby, które chciałyby wykonywać zawód trenera. Osoby pragnące włączyć coachingu w ich działalności zawodowej. Przedsiębiorców. Kierownictwo. Kierownictwo, menedżerów, kierowników komercyjne, specjalistów HR, nauczycieli, psychologów. Metodologia Model ten charakteryzuje się być skoncentrowane na uczestnika w tworzeniu umiejętności potrzebnych do praktyki gospodarczej i oczywiście w rozwoju ucznia, aby dostroić do innych rzeczywistości właścicielem. Student wnosi istotny prywatnego pracę jako podstawa do zdobywania wiedzy i praktyce coachingu biznesowym: Orientacja do negocjacji, dostosowania osobistego i biznesowego. Pracuję w rozwoju osobistym. interaktywne i dynamiczne lekcje z zasobów multimedialnych. Streszczenia i wirtualnych kampusów samooceny po każdym module. Ćwiczenia refleksję, pisanie, czytanie książek na temat coachingu, osobiste teksty rozwoju, oglądać filmy lub filmy, badań, pracy zespołowej, quizy, rozwoju osobistego planu biznesowego, fora wideo. Praktyki takie jak coachingu klienta (z profesjonalnym trenerem), takich jak praktyki wykonawczej i osobistego trenera i praktyki studenckie (z trenerem peer). zawartość tematyczna 1 rok Wprowadzenie do coachingu: Cele i metodologia Istota ludzka, a nowe wyzwania XXI wieku Pochodzenie i filozofia treningu Coaching koncepcji aplikacje Coaching Komplementarność z innymi zawodami wzajemnej Coaching Prywatny proces ewolucyjny: tożsamość osobista Auto Image Auto koncepcja Długość i warunki liniowe i myślenia lateralnego Rozstrzygnięcie umysł osobistego i zawodowego przywództwa: Auto przywództwa widok komunikacja Wartości akcja Coaching Metodologia: Ustawianie celów: 7 kroków mózgu Tracy, model REM, inne modele Aktywne słuchanie: model MAC, poziomy logiczne, ciche typy właściwe pytania Otwarte perspektywy: mapy mentalne, percepcja, poznanie, przekonania. Plan działań Ocena wyników Najczęstsze błędy w praktyce coachingu Ogólne wiążące. Coach i klient relacja: Pactar relację Stworzenie Rapport podstawowe style zachowań (Disc). Diagnoza, profile, przeprofilowanie. Efektywna komunikacja: Forma i treść procesu komunikacji języka w mowie: komunikacja interpersonalna, moc słów, zakłócenia języku Język niewerbalna: komunikacja niewerbalna, microgestos Mózg Język: półkule mózgowe Ned Hermann sesja Coaching Głównym celem sesji struktura sesji Model Grow Model ICUSF fundamentalna teoria coachingowych / modeli kompetencyjnych wpływy Coaching Prądy coachingu Długość całkowita ICF modelu competential competential modelu ICPC Coaching i Neurosciences rerebral pracy (poznawcze, emocje, instynkt) atlas mózgu System synaptyczne Teoria inteligencji Inteligencja emocjonalna: 4 style, uczucia, emocje i zachowania inteligencji wielorakich Praktyki i mentoring Group (praca w grupach) na podstawie nagrań Studentów 2 rok Modele organizacyjne i Business Coaching struktura korporacyjna zarządzanie naukowe Organizacja firmy firmy funkcjonalne Style przywództwa w biznesie Wprowadzenie do Leadership przywództwo sytuacyjne wizjonerskie przywództwo Neuro-przywództwo doradztwo Wprowadzenie Czym jest doradztwo rodzaje Consulting Analiza potrzeb Projektowanie i wdrażanie rozwiązań Modele kompetencyjne w przedsiębiorstwie Konkurencja definicja opisy stanowisk pracy umiejętności Słownik Wybór kandydatów Oceny i rozwoju plany Team Coaching koncepcja zespołu Od niepodległości do współzależności stanowiskach kierowniczych oraz wkład w zespole Toolbox for Business Coaching narzędzia behawioralne Narzędzia diagnostyczne przywództwa Sprzęt diagnostyczny narzędzia Oceny i rozwoju narzędzi mentoringu biznesu W 4 filary firmy Wprowadzenie do Mentoring role związane Mentoring realizacji programu Biznes Plan utworzenia Definiowanie pomysł na biznes Wartość moja sprawa Minimalna Produkt opłacalne badanie rynku Biznesplan Uczenie się zrobić Pojęcie przedsiębiorczości Innowacje i rozwój profil przedsiębiorczy Narzędzia do podejmowania Certyfikacji i akredytacji 1 rok otrzymuje tytuł magistra Coaching ESEM i 2 letnie studia Executive MBA Business Coaching (own private tytułowej) Międzynarodowy certyfikat o OIOM Aby przeprowadzić egzamin certyfikacyjny ICU, trzeba udowodnić ich udziału w programie z tytułem magistra w Coaching ESEM. Aby uzyskać akredytację i status "Professional Coach" z ICPC, kandydat poświadczone przez OIOM musi wykonać co najmniej 500 godzin. coachingu z klientami, w ciągu 3 lat po uzyskaniu certyfikacji. Akredytowane przez Hiszpańskiego Stowarzyszenia Coachingu (AEECO) Akredytowane przez Stowarzyszenie Professional Coaching Hiszpanii (APC) [-]

Master Of Business Administration (MBA) Madrid

Schiller International University - Florida, Heidelberg, Madrid, Paris
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 10 - 12  Otwarta rekrutacja Hiszpania Madryt

Ten 36-kredytowej Mistrz Business Administration programu z (MBA) wymaga zajęć koncentruje się na kierowniczych aspektów finansów, rachunkowości, marketingu i zarządzania. [+]

Master of Business Administration (MBA)

 

36-kredytowej Business Administration MBA Program wymaga zajęć koncentruje się na kierowniczych aspektów finansów, rachunkowości, marketingu i zarządzania. Case studies mają na celu przygotowanie uczniów do stanowisk kierowniczych w małych firmach, jak i dużych przedsiębiorstw wielonarodowych.

 

Studenci, którzy chcą głównych w International Business, zarządzanie technologią informatyczną, albo w Hospitality Międzynarodowej i Zarządzania Turystyką musi wykonać dodatkowe wymagane kursy w ich głównym.

 

Absolwenci studiów MBA są pożądane na dzisiejszym rynku. Zajmując dyplom MBA online, otworzy drzwi możliwości i zapewnić niezbędne dla rozwoju korporacji dźwigni do tych, którzy je posiadają. Ponieważ obecny rynek ewoluuje i staje się bardziej złożona, wielu pracodawców decyduje się zrównoważyć ich potrzebę zachowania dobrych pracowników z ich konieczność umieszczenia kandydatów z zaawansowanym poziomie wiedzy i umiejętności na stanowiskach kierowniczych.... [-]


International MBA

INSA Business, Marketing & Communication School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 1 rok September 2016 Hiszpania Barcelona

Studentów MBA rozpocząć ekscytujące badania w różnych przedmiotów związanych z działalnością gospodarczą, w tym samym czasie, w którym rozwijać silne wykonawczej i umiejętności przywódcze, aby odnieść sukces na szczeblu wykonawczym. [+]

International MBA Studentów MBA rozpocząć ekscytujące badania w różnych przedmiotów związanych z działalnością gospodarczą, w tym samym czasie, w którym rozwijać silne wykonawczej i umiejętności przywódcze, aby odnieść sukces na szczeblu wykonawczym. Uczą się, jak zrobić korzystne decyzje na drodze dokładnej analizy golbal rynku, systemy operacyjne, zarządzanie budżetem i planowania strategicznego. Pon do czw 19 rozkład do 22h Termin: październik 2013 - lipiec 2014 Cena 7200 €

Konspekt

Polityka firmy i General Strategia zarządzania Strategie i polityki w Marketing Management Gospodarczy kontrola i optymalizacja wyników Handlowych Organizacja zarządzania sieciami Umiejętności zarządzania Analiza ekonomiczna Managerial Decisions Financial Management Ocena firmy Globalizacja i internacjonalizacja Rynków Etyka zarządzania i Corporate Social Responsability Branding, zarządzanie wartością marki Product Manager Prognozy sprzedaży Produkty i strategii pozycjonowania marki Zarządzanie produkcją, jakości, logistyki i dystrybucji produktu. Targi, zjazdy, kongresy Customer Marketing Marketing w przedsiębiorstwach przemysłowych i usług Zastosowanie marketingu w firmie 2,0 Optymalizacja marż produktów Zagadnienia społeczne Sądowe i opodatkowanie działalności Menedżerskich Innowacje technologiczne w spółkach Scorecard Balance: projekt strategii zarządzania Finał projektu: Plan strategiczny firmy ... [-]